بازدید دکتر انصاری نیک از پتروشیمی کارون

دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندر امام ضمن بازدید از پروژه هایکو پتروشیمی کارون تأکید کرد که این شرکت، تأمین مالی موردنیاز برای اتمام هایکو را انجام خواهد داد.

بازدید دکتر انصاری نیک از پتروشیمی کارون
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام و جمعی از مدیران ارشد، ضمن بازدید از پروژه هایکو، در جریان آخرین پیشرفت‌های این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، دکتر انصاری نیک همچنین در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیران پتروشیمی کارون مشکلات و موانع پیش روی این پروژه و چگونگی تأمین منابع مالی آن مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ایشان با تأکید بر تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح تا پایان راه‌اندازی، تصریح کرد: امید این داریم پس از تأمین جریان نقدینگی مورد نیاز از طریق شرکت پتروشیمی بندر امام، ارکان اصلی پروژه با تمام توان عملیات باقیمانده را به اتمام برسانند تا هر چه زودتر هایکو در سرویس قرار بگیرد.

در ادامه این نشست علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی دکتر انصاری نیک، در گزارشی از آخرین پیشرفت طرح هایکو اظهار داشت: ما در شرایط بسیار سخت و پیچیده تحریم‌های ظالمانه و کل دوران پاندمی کرونا این پروژه را به این مرحله رسانده‌ایم و تا مرحله بهره‌برداری نیاز به تأمین منابع مالی بر اساس جریان نقدینگی مورد نظر داریم.

گفتنی است شرکت پتروشیمی بندر امام سهام‌دار اصلی پتروشیمی کارون است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان