معاون بازرگانی نفت پاسارگاد اعلام کرد :
رویکرد تازه نفت پاسارگاد در بازارهای صادراتی و افزایش کیفیت محصولات
معاون بازرگانی نفت پاسارگاد گفت: شرکت در تلاش است تا با حفظ کیفیت و افزایش ارزش مشتریان، به بازارهای صادراتی جدید حرکت کند.
سمیرا عسگری - محمدمهدی عزیزی، سرپرست معاونت بازرگانی شرکت نفت پاسارگاد، برنامهریزی برای افزایش سهم بازار داخلی و تکمیل زنجیره ارزش فروش را اعلام کرد.
وی که در حاشیه نخستین رویداد شهریران در جمع اصحاب رسانه حضور یافت، اظهارداشت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی پالایشگاههای قیر نفت پاسارگاد، محصولات این شرکت در مناطق مختلف قابل عرضه است. این موضوع منجر به کاهش هزینههای حمل و نقل برای مشتریان خواهد شد.
عزیزی اعلام کرد: تنوع در مقاصد بازارهای صادراتی و تامین نیازهای مشتریان مهمترین اهداف این شرکت است.
معاون بازرگانی نفت پاسارگاد تصریح کرد: این شرکت قصد دارد با افزودن کشورهای آفریقایی، بازارهای صادراتی خود را گسترش دهد.
وی افزود: از دیگر اقدامات آتی شرکت، حمل دریایی محصولات نفتی برای ارائه خدمات به مشتریان است.
در پایان، عزیزی اعلام کرد که افزایش ظرفیت تولید و سودآوری سهامداران پاسارگاد از تکالیف این شرکت است که با کاهش هزینهها و تنوع در فروش، به دست خواهد آمد.
نظر شما