معاون بازرگانی نفت پاسارگاد اعلام کرد :

رویکرد تازه نفت پاسارگاد در بازارهای صادراتی و افزایش کیفیت محصولات

معاون بازرگانی نفت پاسارگاد گفت: شرکت در تلاش است تا با حفظ کیفیت و افزایش ارزش مشتریان، به بازارهای صادراتی جدید حرکت کند.

رویکرد تازه نفت پاسارگاد در بازارهای صادراتی و افزایش کیفیت محصولات
صفحه اقتصاد -

سمیرا عسگری - محمدمهدی عزیزی، سرپرست معاونت بازرگانی شرکت نفت پاسارگاد، برنامه‌ریزی برای افزایش سهم بازار داخلی و تکمیل زنجیره ارزش فروش را اعلام کرد.

 وی که در حاشیه نخستین رویداد شهریران در جمع اصحاب رسانه حضور یافت، اظهارداشت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی پالایشگاه‌های قیر نفت پاسارگاد، محصولات این شرکت در مناطق مختلف قابل عرضه است. این موضوع منجر به کاهش هزینه‌های حمل و نقل برای مشتریان خواهد شد.

 عزیزی اعلام کرد: تنوع در مقاصد بازارهای صادراتی و تامین نیازهای مشتریان مهمترین اهداف این شرکت است.

معاون بازرگانی نفت پاسارگاد تصریح کرد: این شرکت قصد دارد با افزودن کشورهای آفریقایی، بازارهای صادراتی خود را گسترش دهد.

وی افزود: از دیگر اقدامات آتی شرکت، حمل دریایی محصولات نفتی برای ارائه خدمات به مشتریان است.

در پایان، عزیزی اعلام کرد که افزایش ظرفیت تولید و سودآوری سهامداران پاسارگاد از تکالیف این شرکت است که با کاهش هزینه‌ها و تنوع در فروش، به دست خواهد آمد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد