معاون بازرگانی نفت پاسارگاد اعلام کرد :

رویکرد تازه نفت پاسارگاد در بازارهای صادراتی و افزایش کیفیت محصولات

معاون بازرگانی نفت پاسارگاد گفت: شرکت در تلاش است تا با حفظ کیفیت و افزایش ارزش مشتریان، به بازارهای صادراتی جدید حرکت کند.

رویکرد تازه نفت پاسارگاد در بازارهای صادراتی و افزایش کیفیت محصولات
صفحه اقتصاد -

سمیرا عسگری - محمدمهدی عزیزی، سرپرست معاونت بازرگانی شرکت نفت پاسارگاد، برنامه‌ریزی برای افزایش سهم بازار داخلی و تکمیل زنجیره ارزش فروش را اعلام کرد.

 وی که در حاشیه نخستین رویداد شهریران در جمع اصحاب رسانه حضور یافت، اظهارداشت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی پالایشگاه‌های قیر نفت پاسارگاد، محصولات این شرکت در مناطق مختلف قابل عرضه است. این موضوع منجر به کاهش هزینه‌های حمل و نقل برای مشتریان خواهد شد.

 عزیزی اعلام کرد: تنوع در مقاصد بازارهای صادراتی و تامین نیازهای مشتریان مهمترین اهداف این شرکت است.

معاون بازرگانی نفت پاسارگاد تصریح کرد: این شرکت قصد دارد با افزودن کشورهای آفریقایی، بازارهای صادراتی خود را گسترش دهد.

وی افزود: از دیگر اقدامات آتی شرکت، حمل دریایی محصولات نفتی برای ارائه خدمات به مشتریان است.

در پایان، عزیزی اعلام کرد که افزایش ظرفیت تولید و سودآوری سهامداران پاسارگاد از تکالیف این شرکت است که با کاهش هزینه‌ها و تنوع در فروش، به دست خواهد آمد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه