نشست سه ساعته مدیر عامل پتروشیمی پارس با نیروهای پیمانکاری

مهندس سیاوش میرحاجی مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس عسلویه در نشست با نیروهای پیمانکاری این شرکت بدون واسطه صحبت های آنها را شنید.

نشست سه ساعته مدیر عامل پتروشیمی پارس با نیروهای پیمانکاری
صفحه اقتصاد -

روز سه شنبه مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس در نشست صمیمی با کارکنان بخش های مختلف رو درو و بدون واسطه در خواست های آنها شنید و قول پیگیری و مرتفع کردن آنها را داد در این نشست مدیران واحدهای مختلف شرکت حضور داشتند.

بیشتر درخواست های نیروهای پیمانکاری در خصوص تبدیل وضعیت و برخی مزایای دیگر بود که مهندس میرحاجی در این خصوص گفت یک سری از درخواست ها نیاز به اخذ مجوزهای لازم را دارد که در این خصوص با هلدینگ و هیأت مدیره شرکت نامه نگاری خواهیم کرد و درخواست های شما بزرگواران را به اطلاع آنها خواهیم رساند.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس در ادامه گفت: شما از سرمایه های بزرگ این شرکت هستید و مدیران مجموعه به داشتن شما عزیزان افتخار می کنند و ان شاء الله با کمک شما به اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص تعالی شرکت خواهیم رسید و بی شک مشکلات را هم برطرف خواهیم کرد.

هیأت مدیره شرکت با انتخاب فردی که از بدنه همین شرکت رشد کرده بوده و در قسمت های مختلف مسولیت داشته از مهندسی عمومی گرفته تا مسؤل اجرایی واحد PDH به عنوان مدیر عامل موجی از خوشحالی و امید در دل همه کارکنان به وجود آمده است

میر حاجی در روزهای گذشته دست به ابتکار جالبی زد و با تشکیل کمیته تحول ارتباطات ذی‌نفعان با ۱۱ مأموریت، برای معماری نوین مسئولیت اجتماعی و ارتباطات پتروشیمی پارس با جامعه محلی و ذینفعان که پنج نفر از کارکنان همین شرکت جزء این کمیته هستند.

نشستن رو درو پای درد دل کارکنان و کارگران در شرکت های پتروشیمی منطقه عسلویه هنر می خواد که متأسفانه اکثر مدیران این هنر را ندارند که می بایست کلاس درسی نزد مهندس میرحاجی مدیر عامل جوان پتروشیمی پارس پاس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان