حضور نمایندگان روابط عمومی "شرکت نفت سپاهان" در اولین نشست انجمن روابط عمومی های ایران- استان اصفهان

در این نشست که روز یکشنبه 19 آذر 1402 در محل اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد ؛ خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران اظهار داشت: روابط عمومی های حرفه ای هزینه سازمان را پایین می آورند.

 حضور نمایندگان روابط عمومی "شرکت نفت سپاهان" در اولین نشست انجمن روابط عمومی های ایران- استان اصفهان
صفحه اقتصاد -

رئیس انجمن روابط عمومی ایران بر پویایی و رشد روزافزون علمی کارگزاران روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: این رشد علمی زمینه چابکی سازمان را فراهم می آورد.

 رفیعی یکی از ابزارهای قوی روابط عمومی ها را شبکه های ارتباطی دانست و ادامه داد: اگر شبکه های قوی ارتباطی در اختیار روابط عمومی ها نباشد، شایعه درست می شود و برای جلوگیری از شایعه باید هزینه سنگینی صورت پذیرد، در حالی که می توان از ابتدا جلوی این هزینه تراشی ها را گرفت.

 حمید کشاورز راد؛مدیر انجمن روابط عمومی ایران- استان اصفهان در سخنانی گفت:هفت کمیته در این انجمن فعال هستند که شامل کمیته آموزش، کمیته ارتباطات و رسانه، کمیته امور شهرستان‌ها،کمیته عضویت،کمیته حقوقی،کمیته پشتیبانی و کمیته رویدادها است، کمیته‌ها در حال فعالیت هستند و امیدواریم با حضور فعالانه  اعضا شاهد فعالیت دوچندان آنها باشیم و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین بخش‌ها، تعداد اعضا را افزایش دهیم و فعالیت‌ها در قالب کارگروه‌های تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام دست‌افکن {مدیر روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان}، مهندس شمس{مشاور استاندار و مدیرکل روابط‌عمومی استانداری اصفهان} و دکتر امیدان{دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان} از دیگر سخنرانان این نشست بودند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • سید محمد موسوی

    سلام به خبر بالا اضافه شود.
    جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سطح استان باید روزبه‌روز تقویت شود

    رئیس اداره روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز گفت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سطح استان باید روزبه‌روز تقویت شود، انجمن روابط‌عمومی نیز تلاش می‌کند در این زمینه فعالیت‌های متنوعی را ساماندهی کند، آموزش و پژوهش از اولویت‌های انجمن محسوب می‌شود و برنامه‌های خوبی در این زمینه در حال تدوین است. سید محمد موسوی ادامه داد: روابط‌عمومی یک علم بین‌المللی و شناخته شده در سطح دنیاست و با پیشرفت‌های بشر، مدل‌های جدید نیز در این عرصه ارائه می‌شود، تنها افرادی می‌توانند در عرصه روابط‌عمومی فعالیت مستمر داشته باشند که دارای توانمندی‌های شخصی خاصی همچون سرعت و دقت در انجام امور، ریزبینی و ظرافت، استعداد و هوش بالا و توانایی ایجاد روابط اجتماعی و علاقه باشند.

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد