کسب نشان عالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی فارابی

این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید.

کسب نشان عالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی فارابی
صفحه اقتصاد -

این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فارابی؛ در این آئین که با حضور شرکتها و موسسات مطرح کشور درسالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، پتروشیمی فارابی موفق به اخذ تندیس زرین کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی گردید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد