کسب نشان عالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی فارابی

این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید.

کسب نشان عالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی فارابی
صفحه اقتصاد -

این شرکت در اجلاس سراسری کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی موفق به کسب نشان و لوح زرین گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فارابی؛ در این آئین که با حضور شرکتها و موسسات مطرح کشور درسالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، پتروشیمی فارابی موفق به اخذ تندیس زرین کیفیت، مشتری مداری و تعالی سازمانی گردید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه