محسن محمودی:

اعتماد کردن به شرکت‌های ایرانی را تمرین کینم

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان در حاشیه برگزاری رویداد پتروفن گفت: شرکت های دانش بنیان در دومین دوره رویداد پتروفن استقبال بیشتری نسبت به دوره گذشته از خود نشان داده اند. شرکت های پتروشیمی نیز به این باور رسیده اند که با تکیه بر شرکت های دانش بنیان می توان بسیاری از چالش های موجود در صنعت پتروشیمی را از بین برد و به یک خودکفایی ملی رسید.

اعتماد کردن به شرکت‌های ایرانی را تمرین کینم
صفحه اقتصاد -

محسن محمودی گفت: خوشبختانه صنعت پتروشیمی در این مسیر قرار گرفته است. تحقق این موضوع نیز به زمان بیشتری نیاز دارد. واقعیت این است که باید اعتماد کردن به شرکت‌های ایرانی را تمرین کنیم. نمونه‌های این موضوع در شرکت پتروشیمی لردگان وجود داشته که به نتیجه رسیده است.

به گزارش روزنامه جام جم؛ وی ادامه داد: پتروشیمی لردگان با فرایند تحقیق در راستای نیاز داخل و صادرات محصول با کیفیت بالا در سطح جهانی چشم اندازی روشن دارد و در سطوح بالایی از این تکنولوژی قرار دارد. همچنین با هدف توسعه صنایع پایین دستی توسط بخش خصوصی و تکمیل زنجیره ارزش در استان زیرساخت تامین خوراک این واحدها رادر سطح بالایی از کیفیت فراهم آورده است.

مدیرعامل پتروشیمی لردگان همچنین خاطرنشان کرد:شرکت پتروشیمی لردگان به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار و با رویکرد حفظ محیط زیست با توجه به فرایند، فعالیت‌ها، امکانات و منابع خود، از ابتدای طرح گام های مؤثری در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست برداشته است. این شرکت با برنامه ریزی، سرمایه گذاری و انجام پروژه‌های متعدد و به روز در حوزه محیط زیست موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیستی شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان