بیست و نهمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران ۱۴۰۲ افتتاح شد

مدیر امور نمایشگاه های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی مطرح کرد: بیست و نهمین نمایشگاه لوستر، چشم‌اندازی جدید برای صادرات صنعت روشنایی ایران است. امروز جمعه نمایشگاه فوق افتتاح شد.

بیست و نهمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران ۱۴۰۲ افتتاح شد
صفحه اقتصاد -

مدیر امور نمایشگاه های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های تزئینی با رویکرد صادراتی و پذیرای هیئت‌های تجاری از کشورهای همسایه، از ۳ تا ۶ آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی طلایی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی برای گسترش و تثبیت بازارهای هدف صادراتی است.

کبری رزاق زاده مدیر امور نمایشگاه های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در گفت و گو با هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه گفت: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های تزئینی در فضایی بیش از ۱۱هزار متر مربع، با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت تولیدی و بازرگان داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته، رشدی ۶۵ درصدی را تجربه خواهد کرد.  این رویداد نمایشگاهی در سری سالن های واقع در شرق سایت نمایشگاه بین المللی سالن های ۶-۷-۸/۹-۱۰/۱۱-۲۷ برگزار خواهد گردید.

وی در ادامه افزود:  راهبری و فرآیندهای مربوط به جذب و سازماندهی مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی این رویداد نمایشگاهی، با تشکیل ستاد برگزاری نمایشگاه تحت راهبری شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه متشکل از سازمان توسعه تجارت ایران، انجمن و اتحادیه ذیربط صنف لوستر با محوریت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، صورت پذیرفته است.

این رویداد نمایشگاهی با رویکرد صادراتی، پذیرای هیئت‌های تجاری با محوریت کشورهای هدف صادراتی همسایه از جمله روسیه، ترکیه، عراق، افغانستان، ازبکستان و کنیا، کشورهای حاشیه خلیج فارس، جهت برگزاری مذاکرات تجاری فی‌مابین در قالب نشست‌های B2B خواهد بود. در مراسم افتتاحیه این رخداد نمایشگاهی، برخی مقامات کشوری ذیربط حضور خواهند داشت. علاوه بر این، در طول برگزاری این نمایشگاه، تدارکات لازم جهت بازدید مقامات کشوری و لشگری پیش‌بینی شده است.

مدیر امور نمایشگاه های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تصریح کرد: این نمایشگاه با رویکرد کاملاً صادراتی و با هدف گسترش و تثبیت بازارهای هدف صادراتی با محوریت کشورهای همسایه، برپا شده است. این نمایشگاه با پذیرش هیئت‌های تجاری از کشورهای همسایه، فرصتی بی‌نظیر برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی فراهم خواهد کرد تا با مدیران و نمایندگان شرکت‌های فعال در حوزه لوستر و چراغ‌های تزئینی در این کشورها دیدار و گفتگو کرده و زمینه‌های همکاری و صادرات محصولات خود را فراهم سازند. علاوه بر این، برگزاری نشست‌های B2B در حاشیه این نمایشگاه، فرصتی مغتنم برای شرکت‌کنندگان خواهد بود تا در یک فضای تعاملی و سازنده، با یکدیگر آشنا شده و به مذاکره و گفتگو در مورد مسائل و فرصت‌های تجاری بپردازند.

وی برندینگ سازی محصولات صنعت لوستر و چراغ های تزئینی و روشنایی را یکی از دستاوردهای مهم این نمایشگاه دانست و افزود: و در کنار این مهم، گردهمایی صنعتگران لوستر در این رویداد نمایشگاهی بین‌المللی، فرصتی مغتنم برای نمایش دستاوردهای نوین صنعت لوستر و نیز پرهیز از هرگونه نگاه صرفاً تجاری به نمایشگاه است.

مدیر امور نمایشگاه های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در پایان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی متنوع، رونمایی از لوستر مقدس جمکران طی آیین و مراسم خاص با دعوت از برخی مسئولان و مقامات و برگزاری ضیافت شام در جهت تجلیل از پیشکسوتان صنعت لوستر از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد