شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

بازدید از طرح های استان ایلام توسط دکتر علی عسکری در راس هیاتی متشکل از مدیرعامل شرکت پیدمکو و مدیرعامل پترول

دکتر علی عسکری در راس هیاتی متشکل از مصطفی متدین، مدیرعامل شرکت پیدمکو و مدیرعامل پترول و معاونان گروه و مدیران ارشد ستادی، از پروژه های استان ایلام بازدید کردند.

بازدید از طرح های استان ایلام  توسط دکتر علی عسکری در راس هیاتی متشکل از مدیرعامل شرکت پیدمکو و مدیرعامل پترول
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس،  با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس از طرح‌های درون مجتمعی در جهت افزایش سود شرکت‌ها حمایت خواهد کرد، ادامه داد: مشکلات خوراک پتروشیمی در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک پتروشیمی در تحقق هدف اشتغالزایی در استان و تکمیل زنجیره ارزش نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: استان ایلام گوهری است که به درستی و در راستای توسعه از آن بهره‌برداری نشده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تمجید از بردباری و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: بسیاری از مدیران شایسته کشور از فرزندان استان ایلام هستند که نشان از توانمندی ایلامی‌ها در سطوح عالی مدیریتی است.

علی عسکری با تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام و تاکید بر توسعه اقدامات مسئولیت اجتماعی، خاطر نشان کرد: همه‌ ارگان‌ها، نهادها و بانک‌ها در کنار شرکت صنایع پتروشیمی برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان ایلام تلاش کنند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد