بمناسبت ۷ مهر "روز ملی آتش نشانی و ایمنی" بازدید همسران و فرزندان کارکنان در پالایشگاه نفت سپاهان برگزار شد

با دعوت مدیریت ایمنی و HSE شرکت نفت سپاهان ،جمعی از همسران و فرزندان کارکنان پالایشگاه ، روز پنج شنبه 6 مهر 1402 در پالایشگاه نفت سپاهان حضور بهم رساندند.

بمناسبت 7 مهر "روز ملی آتش نشانی و ایمنی" بازدید همسران و فرزندان کارکنان در پالایشگاه نفت سپاهان برگزار شد
صفحه اقتصاد -

در این برنامه فرهنگی–آموزشی که در فضائی بسیار بانشاط و صمیمی برگزار شد ، ابتدا با تلاوت قرآن مجید توسط 2 نفر از کودکان حاضر در مراسم و پخش کلیپ سرود ملی و معرفی توانمدیهای شرکت نفت سپاهان، ریاست پالایشگاه؛ "مهندس علی دهقانیان" ضمن خوش آمدگوئی به مهمانان حاضر؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن هفته وحدت و 7 مهر، روز ملی آتش نشانی و ایمنی ، فرصت حضور در پالایشگاه و خاطره بیادماندنی این بازدید را بسیار مغتنم برشمرد و ابراز امیدواری کرد که فرزندان کارکنان شرکت نفت سپاهان با بهره گیری از آموزش های ایمنی و اطفاء حریق و انتقال تجربه حضور در پالایشگاه، همواره در راه ارتقاء فرهنگ سلامت و ایمنی در جامعه  کوشا باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، در ادامه، "مهندس مرتضی آرین نمازی"؛ مدیریت واحد HSE و "مهندس سید جواد حسینی" رئیس واحد ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه ؛ هرکدام بصورت جداگانه مواردی را درخصوص ضرورت فراگیری، آموزش و ارتقاء فرهنگ ایمنی در جامعه مطرح نمودند و خاطر نشان شدند؛ رسالت واحد ایمنی و HSE شرکت نفت سپاهان ایجاب می کند؛ در جهت ارتقاء سطح آموزش فرهنگ ایمنی و آشنائی با مخاطرات موجود در محل زندگی و کار این گونه بازدید ها و برنامه ها فرهنگی و آموزشی در مجموعه نفت سپاهان تداوم داشته باشد.

پس از آن، مهمانان حاضر در مراسم باحضور در ایستگاه ایمنی وآتش نشانی پالایشگاه، ضمن آشنائی با انواع خاموش کننده ها وآموزش نحوه کار با کپسول آتش نشانی از نزدیک شاهد اجرای مانور آتش و اطفاء حریق توسط تیم آتش نشانان پالایشگاه نفت سپاهان بودند.

در پایان ، میهمانان حاضر در این برنامه ؛ ضمن بازدید از واحدهای مختلف عملیاتی و تولیدی پالایشگاه نفت سپاهان با روند فعالیتهای شرکت آشنا شدند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد