مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام :

پلی‌پروپیلن به سبد محصولات هلدینگ خلیج‌فارس افزوده می‌شود

وحید نام‌نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با اعلام اینکه تلاش می‌شود این پروژه تا پایان ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد، گفت: با تکمیل این پروژه پلی‌پروپیلن به سبد محصولات هلدینگ خلیج‌فارس افزوده خواهد شد.

پلی‌پروپیلن به سبد محصولات هلدینگ خلیج‌فارس افزوده می‌شود
صفحه اقتصاد -

نام‌نیک در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور در استودیوی «به قله نزدیکیم» غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، با اشاره به برخی موانع اجرایی، اظهار داشت: تعامل با بانک‌ها و مدیران اجرایی ادامه دارد و هلدینگ خلیج‌فارس و مجموعه پترول در تلاش هستند تا تسهیلات لازم را برای ادامه کار این پروژه دریافت کنیم. به هر صورت در شرایط تحریمی قرار داریم و محدودیت‌هایی وجود دارد؛ اما تلاش می‌کنیم نیازها را باتوجه‌به شرایط و رایزنی‌ها برطرف کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، وی افزود: به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج‌فارس خودمان را برای تعالی و رسیدن به قله‌های پیش روی شرکت مسئول می‌دانیم. در همین راستا استراتژی شرکت را بر اساس راه‌اندازی مجتمع در سال ۱۴۰۲ تنظیم کرده‌ایم و سعی می‌کنیم که در همین برنامه پیش برویم.

نام‌نیک خاطرنشان کرد: با تمام توان به سمت قله حرکت می‌کنیم و راه زیادی تا رسیدن نداریم و بدون شک با حمایت‌های هلدینگ خلیج‌فارس و مجموعه پترول این هدف‌گذاری‌ها محقق می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان