برگزاری نشست مدیران شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و پتروشیمی شیمی بافت

جمعی از مدیران شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با حضور در مجتمع پتروشیمی شیمی بافت در نشستی با مدیران این شرکت به تبیین و ابلاغ سیاست های هلدینگ PIIC پرداختند.

 برگزاری نشست مدیران شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و پتروشیمی شیمی بافت
صفحه اقتصاد -

در جریان این نشست و بازدید دو روزه ، مدیران هلدینگ PIIC از نزدیک در جریان روند اقدامات صورت گرفته و وضعیت تولید، فروش محصولات قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت ، مهندس رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت با محوریت موضوعات تولید، فروش و بازاریابی، بازرگانی و تأمین، منابع انسانی، مالی و پروژه های پیش روی شرکت ارائه نمود.

وی با اشاره به سبد پروژه های شرکت به تشریح مراحل و نحوه انجام آنان پرداخته و اظهار داشت: طرح ها و پروژه های شرکت با نگاه دقیق به آینده و کارشناسی فنی خاص برنامه ریزی و در حال انجام می باشد؛ هر پروژه ای که تعریف شد ابتدا بازاریابی فروش آن بررسی شده و سپس اقدامات اجرایی آن آغاز شد.

در ادامه برخی از مدیران شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده پیرامون مباحث و مطالب مطرح شده در جهت جهت بهبود عملکرد و انتظارات ، به بحث و تبادل نظر با حاضرین در جلسه پرداختند.

در پایان، مهمانان ضمن بازدید از اتاق کنترل و قسمت های مختلف سایت های ۱ و ۲ پتروشیمی شیمی بافت در جریان فرآیند تولید محصولات قرار گرفته و توضیحات فنی مورد نیاز توسط مدیران این شرکت به ایشان داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان