مدیرعامل پتروشیمی کارون در قاب شبکه دوم سیما

صفحه اقتصاد - در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی، علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون در برنامه ویژه پوشش اخبار

مدیرعامل پتروشیمی کارون در قاب شبکه دوم سیما

صفحه اقتصاد - در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی، علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون در برنامه ویژه پوشش اخبار نمایشگاه حضور یافت.

وی در خلال این برنامه به تشریح اهمیت ایزوسیانات ها در زندگی مردم و ارتباط مستقیم مردم با محصولات تولیدی از ایزوسیانات ها همچون مبل، تخت خواب، کفش و مواردی دیگر پرداخت.

همچنین صدیقی زاده در ادامه به مشکلات موجود در صنعت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: برای توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش به معنای واقعی باید همه ی دستگاه های نظارتی و قوای مجریه و مقننه به رفع دغدغه های حال حاضر صنعت بپردازند تا از خام فروشی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره ارزش سودآوری، اشتغال زایی چشمگیر و همچنین کاهش مصرف آب را به همراه خواهد داشت افزود:برپایی این نمایشگاه سبب ایجاد ارتباط موثر با شرکت های دانش بنیان و نخبگان صنعت نفت و پتروشیمی خواهد شد و می توان از توان داخلی حداکثر بهره را برد و نیازها و مشکلات صنعت پتروشیمی رامرتفع ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان