فائزه رحیمی دختر تهرانی که در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید، که بود؟ + عکس

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه فائزه رحیمی دختر تهرانی که در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید، که بود؟ پرداخته شده است.

فائزه رحیمی دختر تهرانی که در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید، که بود؟ + عکس
صفحه اقتصاد -

فائزه رحیمی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره گرایش امور تربیتی، دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید.

آیین تشییع پیکر فائزه رحیمی از شهدای انفجار تروریستی مزار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز جمعه ۱۵ دی در تهران برگزار می‌شود.

برنامه اول این آئین بعد از نماز جمعه است. دومین برنامه تشییع پیکر این شهید نیز از ساعت ۱۴ در مسجد حضرت قائم (عج) است.

مراسم اول و دوم تشییع این شهید امروز در مصلی امام خمینی محل اقامه نماز جمعه تهران و مسجد حضرت قائم (عج) واقع در خیابان شهیدان طارمی، نبش چهارراه اول برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: فائزه رحیمی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره گرایش امور تربیتی، دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حادثه تروریستی کرمان به جمع شهدا پیوست.

سعید غیاثی ندوشن افزود: دست پلید دژخیمان آمریکا و صهیونیزم بار دیگر از آستین شرارت و ترور بیرون شد و در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و سرباز وطن در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله خون پاک جمعی از انسان‌های آزاده و شهروندان بی‌گناه را بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد. کوردلان سیه روز شیطان صفت آخرین نفس‌های خود را می‌کشند؛ به گمان آنکه با این گونه حملات وحشیانه خللی در عظم و اراده ملت غیور ایران وارد می کنند، غافل از آن هستند که در واقع به ساعت نابودی خود نزدیک می‌شوند.

وی اضافه کرد: با تاسف و تاثر در خیل شهیدان این حادثه تروریستی یکی از دختران عفیف دانشجو معلم عزیز، فائزه رحیمی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره گرایش امور تربیتی شهد شیرین شهادت را از دست مطهر حضرت صدیقه طاهره (س) نوشید و در جوار قرب الهی در رکاب شهدا وصلحا قرار گرفت.

5969559

ندوشن با تسلیت این مصیبت به پدر و مادر این شهیده عزیز و خاندان معزز شهدای اخیر، افزود: خود و تمام جامعه دانشگاه فرهنگیان را در این غم شریک می‌داند و عهد می‌بندیم در این مسیر نورانی تا رساندن پرچم عزت و افتخار به دست حضرت بقیه الله (عج) با تأسی به مکتب و گفتمان مقاومت حاج قاسم پایدارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.

ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، تعدادی از هموطنان شهید و مصدوم شدند.

اقامه نماز بر پیکر شهیده «فائزه رحیمی» از سوی احمد خاتمی

14021014000982_Test_PhotoN

امام جمعه موقت تهران بر پیکر شهیده «فائزه رحیمی» از شهدای عملیات تروریستی کرمان نماز اقامه کرد.

بامداد امروز پیکر مطهر شهیده فائزه رحیمی از کرمان به تهران آمد و مراسم وداع با این شهیده بزرگوار برگزار شد.

شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلم رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان و از کارکنان مرکز پژوهش های مجلس بود که در حمله تروریستی روز چهارشنبه کرمان به شهادت رسید.

آیت الله خاتمی خطیب نماز جمعه امروز تهران بر پیکر مطهر این شهیده نماز خواند.

مراسم تشییع نیز پس از اقامه نماز جمعه در مصلای تهران برگزار  شد.

شهید «فائزه رحیمی» دانشجوی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره، گرایش امور تربیتی (دانشجومعلم پردیس نسیبه تهران دانشگاه فرهنگیان) بود که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به جمع شهیدان پیوست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    طوبی لهم و حسن مآب

  • ل.ا

    روحش آرام

  • ناشناس

    بچه تهران اونجا چیکار میکرد ؟

  • عاشق سلیمانی

    خوشا به سعادت شهیدان مکتب حاج قاسم عزیز

  • ناشناس

    دختر پاک و معصوم و زیبا،شهادتت مبارک!
    از اون صورت معصومت مشخصه که زمین لایق تو نبود و حق تو‌آسمانی شدن بود،چه اهمیتی داشت که بچه تهرون باشی یا جای دیگه!
    همین که لایق بهشت شدی،کافیه!
    این زمینی هان که درگیر خاک و خاکیانند...

  • ناشناس

    خوبه حداقل در 20 سالگی کارمند مرکز پژوهش مجلس هم بودند!!!! و خدمت می کردند به مردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان