‍ برگزاری دورهمی خانواده معزّز شهدا به مناسبت شب یلدا در کوشک باغ هنر

سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر برنامه ویژه‌ای به مناسبت شب یلدا با حضور 250 تن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در باغ هنر عباس آباد برگزار کرد.

‍ برگزاری دورهمی خانواده معزّز شهدا به مناسبت شب یلدا در کوشک باغ هنر
صفحه اقتصاد -

مراسم دورهمی یلدا با عنوان شب تمام نشدنی عصر روز پنج شنبه ۳۰ آذر با حضور گرم خانواده معزز شهدا و ایثارگران به میزبانی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در کوشک باغ هنر اراضی عباس آباد برپا شد.

این برنامه با حضور ۲۵۰ نفر از خانواده‌های ایثارگران همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار شد.

میثم جعفری، سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در این برنامه اظهار داشت: در سال جاری که با اساسنامه جدید سازمان تشکیل شده برنامه‌هایی با هدف ارائه خدمات شایسته در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاحتی برنامه ریزی شده است. از جمله این برنامه ها ارائه سامانه جامع خدمات رفاهی و سیاحتی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خوب بنیاد شهید که در اختیار سازمان می باشد، صورت پذیرفته است.

photo8627861281

با عنایت به استقبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران از امکانات سیاحتی سازمان و با توجه به ارائه خدمات گردشگری و سفر در سال جاری تا کنون نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مجموعه هتل‌های کوثر به صورت رایگان و نیز حدود 10 هزار نفر با خانواده‌هایشان از خدمات ارزان قیمت و تسهیلات قرض‌الحسنه برای تشرف به عتبات عالیات استفاده کرده‌اند.

photo8627857563

با توجه به توسعه و گسترش ظرفیت‌ها و امکانات سازمان در حوزه‌های ورزشی و سیاحتی و با عنایت به دستورات ویژه ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی قریب به ۶۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری جهت ارائه خدمات در این حوزه‌ها به سازمان اضافه خواهد شد.

هدف از برگزاری این مراسم نیز ارائه خدمات فرهنگی، شاد و عرفانی به جامعه معزز هدف بوده و به مناسبت شب یلدا با حضور ۲۵۰ نفر از جامعه هدف مناطق 2، 3 و شهرستان‌های استان تهران در مجموعه باغ ملی اراضی عباس آباد شروع و به با استعانت از خداوند در برنامه‌های بعدی به صورت گسترده تری برای کل جامعه هدف بنیاد صورت خواهد پذیرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد