ماجرای ازدواج دوم زاکانی شهردار تهران چیست؟ + واکنش ها

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه ماجرای ازدواج دوم زاکانی شهردار تهران و واکنش ها پرداخته شده است.

ماجرای ازدواج دوم زاکانی شهردار تهران چیست؟  + واکنش ها
صفحه اقتصاد -

علیرضا زاکانی در خرداد ۱۴۰۰ و جریان تبلیغات «انتخابات» در واکنش به شایعاتی درباره‌ی اینکه او همسر دوم دارد گفته بود: حاشیه درست کردند که دو همسر یکی در تهران و یکی در قم دارم؛ شرم نمی کنند؟ من چه خاری در گلوی آنها هستم؟ وقتی روی کار بیایم آنها را راحت نمی گذارم هر چه خوردند و بردند از گلویشان بیرون می کشم. 

باشگاه خبرنگاران صداوسیما در خبری که ۸ خرداد ۱۴۰۰ منتشر کرده بود، بخشی از اظهارات آقای زاکانی در یک نشست خبری را منتشر کرد که در پی می‌آید:

«به دخترم که نخبه بود گیر دادند. دختر من می خواست درسی بخواند که بعدا به درد ملت بخورد. دخترم شاگرد ممتاز دانشگاه شریف است‌ . دختر من بدون رانت و بورس رفت سوئیس و درسی که باید ۲ ساله می خواند را یک ساله طی کرد و فرزندش در آستانه اتمام تحصیل به دنیا آمد نوه‌ام الان شناسنامه آنجا را دارد و به کشور برگشت.

دو روز قبل گفتم که دو آپارتمان ۹۵ متری دارم و همسرم هم یک آپارتمان ۷۵ متری در پردیسان دارد که بعدا دختر و دامادم آنجا ساکن خواهند شد.

بعد حاشیه درست کردند که دو همسر یکی در تهران و یکی در قم دارم؛ شرم نمی کنند؟ من چه خاری در گلوی آنها هستم؟ وقتی روی کار بیایم آنها را راحت نمی گذارم هر چه خوردند بردند از گلویشان بیرون می کشم.

دانشگاه دختر من پولی نبود و از ۱۴ نفر، دختر من بین ۸ نفر موفق شده بود. من یک ریال خرج دخترم نکردم و دخترم و همسرش آنجا کار می کردند و خرج خودشان را می دادند»

واکنش روزنامه سپاه به شایعات درباره ازدواج دوم یکی از مسئولین

روزنامه جوان به شایعات مطرح شده در باره ازدواج دوم یکی از مسئولین اصولگرا نوشت: حضرات اصلاح‌طلب در برابر قتل فجیع یک زن(همسر شهردار اسبق) سکوت می‌کنند و صدایشان در نمی‌آید، اما برای عملی حلال و مباح پیراهن چاک می‌دهند.

این روزنامه نوشت: بیاییم فرض کنیم – فرض محال که محال نیست – آن اتفاق افتاده و شخص مزبور همسر دومی اختیار کرده است. اساساً آیا همسر دوم یا موقت اختیار کردن جزو محرمات شرعی و ممنوعیت‌های اجتماعی است که موجب محرومیت‌های شغلی و مدیریتی شود؟ در هیچ‌کدام از آیات قرآن و احادیث شریف و احکام رساله‌های مراجع معظم تقلید همسر دوم دائمی یا موقت اختیارکردن حرام اعلام نشده است.

حضرات اصلاح‌طلب در برابر قتل فجیع یک زن(همسر شهردار اسبق) سکوت می‌کنند و صدایشان در نمی‌آید، اما برای عملی حلال و مباح پیراهن چاک می‌دهند.

علی غفاریان مدیرمسئول صراط نیوز در توئیتی کنایه آمیز پیرامون جدایی همسر اول یکی از مدیران شهر تهران نوشت:

همسر اول یکی از عالی‌ترین مدیران اجرایی شهر تهران به تازگی از وی طلاق گرفته است.

علت جدایی خانم "م - پ" وجود خانم "ف - ح" بعنوان همسر دوم این مدیر منتخب اصولگرایان است.

آقای دکتر این روز‌ها مشغول سخنرانی در همایش‌های متعدد انتخاباتی است.

333713_389

 

هنوز علیرضا زاکانی به این موضوع واکنشی نشان نداده و تا موضع‌گیری رسمی او همه خبرها در این باره در حد شایعه است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که شایعه سازی و ورود به زندگی خصوصی افراد ناشایست و غیراخلاقی است و مورد قبول هیچ انسان اخلاقمداری نیست..

متاسفانه تلاش برای حاشیه سازی پیرامون وجوه خصوصی زندگی مسئولان در جامعه ما وجود دارد و هنوز به طور کامل از میان نرفته است.

همسر علیرضا زاکانی، معصومه پاکتچی است. پاکتچی پیش از ازدواج با زاکانی، همسر یک شهید بوده و یک فرزند نیز داشته‌است. پاکتچی دارای تحصیلات سطح ۳ حوزه علمیه می‌باشد که سالیان متمادی در مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران مشغول به فعالیت می‌باشد.

333712_421

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    این تهمت گناه بزرگیست.زاکانی انسان شریفی است و تهمت به ایشان قطعا تهمت زننده را به آتش بدی خواهد کشاند

    • ناشناس

      وقتی سند آوردن
      شما چرا اصرار داری کتمان کنی

      • علیرضا

        چه سندی؟؟ به من گفتن با یه زن شوهر دار رو هم ریخته، اینجا شایعه کردن که زن دوم گرفته که نگرفته،اگه هم گرفته باشه که جرم نکرده

  • فاطمه

    بین مسوولین چه اصلاح طلب و چه اصولگرا آیا انسان پاکی پیدا میشه؟ شهرداران گذشته تهران یکی همسرشو کشت یکی سیسمونی ترکیه ای گرفت و اون یکی زنشو طلاق داده و دومی رو گرفته. چه خبرهایی هست که ماها ازش بی خبریم خدا داند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان