سخنان جنجالی رحیم‌ پور ازغدی درباره مجریان و بازیگران شبکه ۳ و نسیم حسابی ترکاند | می‌روید سراغ کسانی که زباله هستند

فیلمی از حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شده است که وی انتقدات تندی نسبت به عملکرد صدا و سیما به ویژه در زمینه انتخاب بازیگر دارد.

سخنان جنجالی رحیم‌ پور ازغدی درباره مجریان و بازیگران شبکه ۳ و نسیم حسابی ترکاند |  می‌روید سراغ کسانی که زباله هستند
صفحه اقتصاد -

به تازگی خبرگزاری دانشجو فیلمی از حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر کرده که وی انتقدات تندی نسبت به عملکرد صدا و سیما به ویژه در زمینه انتخاب بازیگر دارد.

رحیم‌پور ازغدی در فیلم منتشر شده گفت: در دوره‌های مدیریت قبلی تلویزیون برخی از شبکه‌ها مانند شبکه سه و نسیم گفتند می‌خواهیم مردم را سرگرم کنیم و قشر خاکستری را و افرادی که پای ماهواره هستند را جذب کنیم، این هدف خوب و اصل کار درست است اما چگونه عمل کردید؟ پول بسیار کلان به افراد می‌دهید، می‌گویید بیایند و مواردی که به آن عقیده ندارند را اجرا کنند. صدا و سیما دانشکده دارد، ۴۰ هزار کارمند را حقوق می‌دهد که حقوق آنها چند هزار میلیارد تومان می‌شود.

وی افزود: از طرفی دانشکده دارید این همه وقت گذشت نتوانستید ۵۰ هنرمند قوی با اعتقادات درست سبک زندگی و درست و جذاب تربیت کنید به جای آن می‌روید دنبال افرادی که همه می‌دانند زباله هستند، طرف قمارباز است گرفتار مواد مخدر شده، ۶ بار طلاق گرفته، با ۱۰ نفر رابطه دارد، الکلی است، خودتان هم او را می‌شناسید، طرف بیرون علناً به اصل دین و همه چیز اهانت می‌کند. در همین قضایای اخیر مشاهده کردید که همه این افرادی که در شبکه ۳ و نسیم بودند، علیه حجاب و انقلاب موضع گرفتند و فکر کردند جمهوری اسلامی در حال سقوط است لذا برای رژیم بعدی آماده می‌شدند، ‌شدیدترین حرف‌ها علیه احکام اسلامی و حجاب گفتند یاد حرف سلحشور افتادم که می‌گفت به این افراد اعتماد نکنید.

رحیم‌پور ازغدی همچنین اظهار کرد: اغلب این سلبریتری‌ها در مدیریت قبلی تلویزیون تبدیل به سلبریتی شدند، کسی این‌ها را نمی‌شناخت که این‌ها یک بلیریتی بودند هرچه پول دارندکه برخی حتی میلیاردر شدند و هرچه شهرت دارند از تلویزیون جمهوری اسلامی گرفتند و همه آن را علیه اسلام و انقلاب مصرف کردند. تلویزیون برای یک شب به افراد مشهور حود ۷۰ ۸۰ میلیون می‌پردازد که یک شب چرت و پرت بگوید، شما توان عرضه ندارید که این همه بچه‌های علاقمند و هنرمند را درست تربیت کنید که بتوانند مردم را سرگرم و شاد کنند و در عین حال فرد آدم درستی باشد و برنامه خروجی خوبی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان