مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تبریز یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس تبریز یکشنبه پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تبریز یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

گفتنی است که تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تبریز یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است، در صورت اعلام در این خبر بروزرسانی می شود. 

مدارس تبریز فردا تعطیل است؟ آیا فردا مدارس تبریز تعطیل است؟

آیا مدارس تبریز یکشنبه تعطیل است؟ یکشنبه مدارس تبریز تعطیل است؟ مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شد؟ 

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با نفوذ سامانه بارشی، بارش برف نواحی سردسیر و ارتفاعات استان را دربر می‌گیرد.

محمد امیدفر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، این سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد جو استان شده و شهرهای نیمه جنوبی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی دمای هوای استان کاهش می یابد، اظهار کرد: سامانه یاد شده همچنین موجب افزایش ابر، وزش باد و بارش باران در سایر نواحی استان می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی خواستار لغو سفرهای غیرضروری، عدم اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و پرهیز از صعود به مناطق مرتفع و کوهستانی و انجام فعالیت های کوهنوردی، انجام اقدامات پیشگیرانه در مورد مهار آبگرفتگی معابر و خودداری عشایر و دامداران در رفتن به مناطق مرتفع شد.

امیدفر، با اشاره به اینکه تا روز دوشنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سراب با دمای منفی ۶ درجه و کلیبر با دمای مثبت ۱۲ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده و دمای تبریز در سردترین زمان به صفر درجه رسید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم های متفاوتی برخوردار است.

این استان همواره زیر تأثیر بادهای سرد شمالی و سیبری و بادهای مرطوب دریای سیاه و مدیترانه و اقیانوس اطلس همچنین بادهای محلی متاثر از کوهستان های سبلان در شرق، سهند در غرب و جنوب غربی، رشته کوه های قره داغ در شمال، رشته کوه های تخت سلیمان و اربط در جنوب، ارتفاعات بزقوش در جنوب شرق و قوشاداغ در شمال شرق استان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان