فوری | جاده‌های این استان مه آلود است | مسافران مراقب باشند

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه جاده‌های استان خراسان رضوی مه آلود است، پرداخته شده است.

فوری | جاده‌های این استان مه آلود است | مسافران مراقب باشند
صفحه اقتصاد -

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پدیده مه گرفتگی صبح امروز یکشنبه در برخی جاده‌های استان موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

جعفر شهامت افزود: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی هم اکنون جاده های باخرز - تربت حیدریه و قوچان - سبزوار از مسیر "چَکَنه" دارای مه غلیظ است.

وی ادامه داد: مه صبحگاهی در آزادراه باغچه - مشهد و جاده های اصلی باغچه - نیشابور، باغچه - تربت حیدریه و فریمان - سنگ بست دقایقی قبل برطرف شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده ترافیکی و رویداد جوی خاصی در جاده های استان گزارش نشده است و تردد در راه های خراسان رضوی به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با تداوم استقرار هوای سرد و ورود جریانات ناپایدار جوی به استان، ابرناکی، بارش های پراکنده به خصوص در مناطق کوهستانی و مه گرفتگی و کاهش دید در مناطق مستعد خراسان رضوی پیش بینی می شود.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان