پیش بینی وضعیت آب و هوا استان ها فردا دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴٠۲ | این مناطق از چهارشنبه بارانی می‌شود | آلودگی شهرهای پرجمعیت شدت می گیرد

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا استان ها فردا دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا استان ها فردا دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴٠۲ | این مناطق از چهارشنبه بارانی می‌شود | آلودگی شهرهای پرجمعیت شدت می گیرد
صفحه اقتصاد -

کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت هوای کشور، از آغاز بارش‌ها در نوار غربی کشور و به تدریج در جنوب غرب خبر داد و گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، انتظار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت داریم.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، از امروز تا سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام داریم. با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، انتظار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت داریم.

از روز چهارشنبه در نوار غربی کشور، بارش‌ها آغاز می‌شود. پنجشنبه علاوه بر نوار غربی، در جنوب غرب، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و مناطقی از جنوب کشور شاهد رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید خواهند بود.

برای روز پنجشنبه در جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور وزش بادهای شدید رخ می‌دهد که می‌تواند در برخی مناطق همراه با گرد و خاک باشد.

در استان ‌های ساحلی دریای خزر ازر امروز تا چهارشنبه افزایش دما داریم و در ارتفاعات، شدت وزش باد تشدید می‌شود.

برای تهران امروز غبار محلی و به تدریج افزایش ابر را خواهیم داشت. بیشینه دما به 21 درجه بالای صفر خواهد رسید. همچنین از امروز تا دو روز آینده شاخص کیفیت هوا نامناسب برای گروه‌های حساس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان