وضعیت آب و هوا استان مازندران فردا پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴٠۲ چگونه خواهد شد؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا استان مازندران فردا پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا استان مازندران فردا پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴٠۲ چگونه خواهد شد؟
صفحه اقتصاد -

هواشناسی پیش بینی کرد که آسمان مازندران از امروز تا پایان هفته صاف و دمای هوا نیز روند افزایشی را پیش بگیرد.

طبق پیش بینی هواشناسی از امروز چهارشنبه تا آخرین روز هفته جاری جمعه، شرایط جوی استان پایدار و دمای هوا نیز افزایشی خواهد بود و طی این مدت در ارتفاعات نیمه غربی در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

آسمان مازندران در نخستین روز هفته آینده ‌شنبه ابری و با وزش باد و کاهش دما همراه خواهد به گونه ای که بارندگی ها ابتدا از مناطق غربی مازندران آغاز می شود و در ادامه و تا روز یکشنبه مناطق مرکزی و شرقی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که از امروز تا روز جمعه هفته جاری، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۵ تا ۲۸، در مناطق غربی بین ۲۲ تا ۲۴ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، شرایط جوی مازندران از امروز چهارشنبه تا آخرین روز هفته جاری جمعه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در ارتفاعات نیمه غربی در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و با وزش باد پیش بینی شده است.

آسمان مازندران در نخستین روز هفته آینده شنبه در مناطق غربی ابری، ارتفاعات مه آلود، کاهش دما گاهی با بارندگی و وزش باد و در نیمه شرقی نیز نیمه ابری از اواخر روز ابری با بارندگی و وزش باد همراه خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی در روز یکشنبه هفته آینده نیز آسمان مازندران ابری و خنک، در ارتفاعات مه آلود، گاهی با رگبار باران و وزش باد و در مناطق سردسیر کوهستانی با بیش از سه هزار متر ارتفاع با بارش برف پیش بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۲۴.۲ و دلیر چالوس با درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته حدود سه درجه افزایش خواهد یافت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با نسبت موج کوتاه پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد