وضعیت آب و هوا قم فردا یکشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴٠۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا قم فردا یکشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا قم فردا یکشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴٠۲
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طبق بررسی و تحلیل نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی، از روز سه شنبه هفته جاری، وزش باد به نسبت شدید، گرد و خاک و رگبارهای پراکنده آسمان این استان را فرا می گیرد.

وی اظهار داشت: برای فردا نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: از روز سه شنبه با توجه به گذر موج بارشی شاهد افزایش موضعی ابر، وزش باد و احتمال رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای باران به خصوص در ارتفاعات هستیم.

صبوری اضافه کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی پدیده بارش در روز سه شنبه بیشتر در ارتفاعات خواهد بود و روز چهارشنبه نیز رگبارهای پراکنده در سطح استان را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم افزود: جو قالب آسمان استان در روز های یکشنبه و دوشنبه پایدار پیش بینی شده است و به جز رشد موضعی ابر در بعد ازظهر و گاهی وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: سرعت وزش باد در روز سه شنبه ۶۰ کیلومتر در ساعت است و با توجه به شرایط تشکیل گرد و خاک در بخش های مختلف استان، همچنین شکل گیری گرد و خاک محلی به علت سرعت وزش باید شدید، تا حدودی کیفیت هوا و دید افقی در برخی نقاط کاهش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: کمینه و بیشینه هوا امروز به ترتیب ۱۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد است که برای فردا ۱۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

به گفته صبوری، کمینه و بیشینه هوا در روز دوشنبه ۱۳ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود و در روز سه شنبه کمینه هوای استان به ۱۶ و بیشینه آن به ۲۷ درجه سانتیگراد می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد