شگرد کلاهبرداری برای خالی کردن حساب بانکی / مرد ایلامی شوکه شد !

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: درخواست خرید اشتراک‌های درون برنامه‌ای در اپلیکیشن های نامعتبر را ترفندی کلاهبردارانه خواند و از کشف پرونده‌ی 300 میلیون ریالی در این خصوص خبر داد.

شگرد کلاهبرداری برای خالی کردن حساب بانکی / 
مرد ایلامی شوکه شد !
صفحه اقتصاد -

سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در ایلام گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به مجموعه پلیس فتا و ارائه مرجوعه‌ی قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز ۳۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی وی، مستندات شاکی مورد بررسی کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود با بیان اینکه دنبال خرید اشتراک درون برنامه‌ای و ارتقاء سطح خود در یک بازی آنلاین بوده اقدام به پرداخت وجه از کارت‌ بانکی کرده است و پس از واردکردن اطلاعات و رمز کارت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به‌صورت غیر مجاز و اینترنتی از حسابش برداشت‌شده است.

سرهنگ بازیار بیان کرد: با بررسی دقیق و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، وجه به حساب شاکی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه عدم اعتماد به افراد ناشناس و اپلیکیشن های نامعتبر از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از کلاهبرداری های سایبری است و با کمی دقت می‌شود از ضررهای مادی و معنوی کاربران جلوگیری کرد تصریح کرد: همشهریان عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی می‌توانند به‌صورت شبانه روزی با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ در تماس باشند و از مشاوره و خدمات پلیسی بهره‌مند شوند.

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد