زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در مهر ماه ۱۴۰۲ + جزئیات

زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش مشخص شد.

زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در مهر ماه ۱۴۰۲ + جزئیات
صفحه اقتصاد -

حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین از ۱۷ شهریور آغاز شد و تا دوم مهر نیز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه هزار ردیف استخدامی توسط سازمان اداری و استخدامی برای جذب کاردرمان و گفتار درمان به آموزش و پرورش استثنایی اختصاص داده شده است، گفت: این آزمون ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ مهر برگزار خواهد شد.

طریفی حسینی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، افزود: مکان برگزاری این آزمون استخدامی برای استان‌های البرز، تهران و شهرستان‌های تهران به صورت متمرکز در تهران خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    به نظرم سال اینده که اکثر معلمان قدیمی بازنشسته شده اند و دیگر شاهد خروخی سنگین نیستیم و از ۱۴۰۴ به ان طرف اموزش پرورش خروجی سنگین ندارد وقت ان هست صندوق دخیره فرهنگیان بسته شود و تکلیف ان مشخص شود و واریزی ها دوباره اغاز شود البته این بار هدفمند صندوق دخیزه فرهنگبان ۲ شروع به کار کند ،تا معلمان جدید خودشان صندوق دخیره فرهنگیان دو را هدفمند بسازند
    چون صتدوق دخیره فرهنگیان یک بیشار برای فرهنگیان قدیمی هست که ریال ارزش زیادی داشته و سرمایه گذاری کردند
    سو استفادا مافیا کمتر میشود در خراب کاری واریری های نقدی معلمان و هر کله گتده هر ملک و کارخانه زیان ده بود با مافیا کری و باند بازی به صتدوق نمی اندازد
    این روش حق ناس ندارد
    و سو استفاده هم کمتر میشود
    اگر صندوق دخیره یک ادامه پیدا کند میشود معادله صد مجهولی
    و سنگین ترین حق ناس

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان