وضعیت آب و هوا بوشهر فردا سه شنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴٠۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا بوشهر فردا سه شنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا بوشهر فردا سه شنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴٠۲
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی با وزش با شدید شمال غربی در برخی از ساعت‌ها علاوه بر تلاطم دریا، برای نقاط مستعد این استان خیزش گرد و خاک پیش‌بینی کرد.

پیام مساعدی روز دوشنبه اظهار کرد: در چند روز فرارو با تداوم وزش باد گرد و خاک از پدیده های غالب در سطح استان بوشهر خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و امروز تا اوایل شب در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در این استان به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب شب در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۰، مد اول ساعت ۱۰:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۲۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۵۰ خواهد بود.

مساعدی یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۱ و اهرم با ۴۰ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان