وضعیت آب و هوا مازندران سه شنبه ۴ مهر ماه ۱۴٠۲ | مازندرانی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا مازندران سه شنبه ۴ مهر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا مازندران سه شنبه ۴ مهر ماه ۱۴٠۲ | مازندرانی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی یش بینی کرد که ناپایداری‌های جوی این استان به تناوب تا آخر هفته جاری ادامه داشته باشد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، از بعدازظهر امروز دوشنبه بارش پراکنده باران و وزش باد ابتدا از مناطق غربی استان آغاز خواهد شد و سپس با گسترش ناپایداری‌ها در روز سه‌شنبه نیز علاوه بر کاهش نسبی دما، بارش پراکنده باران و وزش باد را در مناطق مختلف استان شاهد خواهیم بود.

هواشناسی پیش‌بینی کرد که در روز چهارشنبه از شدت ناپایداری‌های جوی استان کاسته شود اما دوباره در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعات بعدازظهر در دامنه ها و ارتفاعات شاهد بارش رگباری باران و وزش باد خواهیم بود.

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر ابری به‌تدریج همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد و در روز سه‌ شنبه را نیز ابری و به نسبت خنک گاهی با بارندگی و وزش باد پیش بینی کرد و مقدار و شدت بارش در مناطق مرکزی و شرقی بیشتر از سایر مناطق خواهد بود.

اولین سامانه بارشی پاییزی در راه مازندران

شرایط جوی مازندران در روز چهارشنبه نیمه ابری گاهی با افزایش ابر به‌ویژه در مناطق شرقی با بارش پراکنده باران و از روز پنج‌شنبه هفته جاری تا روز یکشنبه آینده صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی شده است.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که قراخیل قائم‌شهر، دشت ناز و بندرامیرآباد با ثبت دمای حدود ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کلاردشت با ۱۹.۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر نیز به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای امروز شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته حدود سه درجه کاهش نشان می‌دهد.

وضعیت دریای خزر نیز مواج و طوفانی پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد