وضعیت آب و هوا البرز فردا دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴٠۲

وضعیت آب و هوا استان البرز فردا دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴٠۲ | البرزنشینان حتما بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا استان البرز فردا دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا استان البرز فردا دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴٠۲  | البرزنشینان حتما بخوانند
صفحه اقتصاد -

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی این استان خبر از کاهش کیفیت هوا داد و گفت: افراد آسیب پذیر از تردد غیر ضروری در شهرهای این استان خودداری کنند .

مهدی مهرور افزود: بر اساس هشدار هواشناسی از روز دوشنبه ۲۷ تا سه شنبه ۲۸ شهریور وزش باد شدید ،گرد و خاک ، افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا رو به رو خواهیم بود.

وی بیان کرد: بنابر پیش بینی های صورت گرفته این کاهش کیفیت هوا در منطقه البرز مرکزی پدیدار خواهد شد که باید افراد آسیب پذیر شامل سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از حضور در فضای باز و غبار آلود خودداری و شهروندان از تردد های شهری و بین شهری در فعالیت های کوهنوردی احتیاط کنند.

مهرور، همچنین نسبت به خیزش و نفوذ گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، آسیب به سازه های موقت و سست، احتمال شکسته شدن درختان کهنسال، اختلال در تردد های شهری و بین شهری هشدار داد.

آب و هوای البرزفردا چگونه خواهد بود؟ 

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: وزش تندباد،گرد و خاک و افزایش آلودگی هوا برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در این استان پیش بینی می شود.

آرش بهاروند احمدی گفت : تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از نفوذ پرفشار و چینش مناسب فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن از فردا دوشنبه تا سه شنبه در بعضی ساعات وزش باد لحظه ای و شدید، گردوخاک، افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم شود.

وی ادامه داد: خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، آسیب به سازه های موقت و سست، احتمال شکسته شدن درختان کهنسال و اختلال در ترددهای شهری و بین شهری از خطرات این وضعیت جوی است .

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: پرهیز افراد آسیب پذیر شامل سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از حضور در فضای باز و غبارآلود، اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست ، رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی و احتیاط در قعالیت های کوهنوردی از مهمترین توصیه ها است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد