فردا پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴٠۲ وضعیت آب و هوای بوشهر | بوشهری ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه فردا پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴٠۲ وضعیت آب و هوای بوشهر چگونه خواهد بود، پرداخته شده است.

فردا پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴٠۲ وضعیت آب و هوای بوشهر | بوشهری ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر پنجشنبه جاری تا یکشنبه هفته آینده نسبت به مواجی خلیج فارس هشدار سطح نارنجی (اقدام ضروری) داده می‎شود.

پیام مساعدی اظهار کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا به ۱۲۰ تا ۲۱۰ و دور از ساحل گاهی تا ۲۷۰ سانتی‌متر و سرعت جهت وزش باد در برخی از ساعت‌ها به بیش از ۶۰ کیلومتر می‌رسد.

وی بیان کرد: منطقه اثر این مواجی و تلاطم در روز پنجشنبه سواحل و فراساحل شمالی و فراساحل مرکزی، روز جمعه سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی و از عصر به‌تدریج سواحل و فراساحل جنوبی، روز شنبه سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی و روز یکشنبه به‌تناوب سواحل و فراساحل استان بوشهر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در در مدت یاد شده نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس، خطر غرق‌شدن شناورها به‌ویژه شناورهای سبک و نیمه‌سنگین، پاره‌شدن تورهای صیادی، خطر غرق‌شدن شناگران و خطر خسارت به تأسیسات ساحلی و فراساحلی هشدار داده می‌شود.

مساعدی ادامه داد: انتظار می رود در چهار روز آینده علاوه بر اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و نیمه‌سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی و همچنین ممنوعیت شنا، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد شمالی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از بعد از ظهر امروز تا ۱۵۰ سانتیمتر افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: با توجه به تغییر جهت وزش بادها به شمالی رطوب وشرجی هوا در این استان از امروز به تدریج کاهش پیدا می‌کند.

مساعدی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۴ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد