وضعیت آب و هوا مازندران فردا چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴٠۲ | هفته آینده آب و هوای مازندران چگونه خواهد شد؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا مازندران فردا چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا مازندران فردا چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴٠۲ | هفته آینده آب و هوای مازندران چگونه خواهد شد؟
صفحه اقتصاد -

هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی از امروز تا پایان هفته جاری، پیش بینی کرد که آسمان این استان طی این مدت صاف تا نیمه ابری است و دمای هوا نیز تا ۲۴ ساعت آینده افزایشی خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرد که طی امروز و فردا دمای هوا افزایشی و در ساعات بعدازظهر در مناطق غربی با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران همراه باشد.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که میانگین دمای هوا طی امروز و فردا در مناطق مرکزی و شرقی ۳۵ تا ۳۶، مناطق غربی ۳۱ تا ۳۲ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان باشد.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که از جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده به تناوب شاهد وزش باد و بارش پراکنده باران باشیم و از نظر دمایی نیز هوا خنک تر شود به‌گونه ای که میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی چهار تا ۶، مناطق غربی سه تا چهار و در مناطق کوهستانی نیز سه تا پنج درجه کاهش خواهد یافت.

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی صاف تا نیمه ابری با تداوم هوای گرم و در غرب استان گاهی با افزایش ابر با بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۲ تا ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرده است.

آسمان مازندران در روز پنجشنبه نیمه ابری همراه با کاهش دما و از بعدازظهر بتدریج ابری با وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده با بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۸ تا ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی شده است.

شرایط جوی مازندران در روز جمعه نیمه ابری تا ابری و در ارتفاعات مه آلود با کاهش دما، وزش باد و رگبار پراکنده، روز شنبه هفته آینده نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده و از شب با بارندگی، وزش باد شدید و کاهش دما همرده خواهد بود.

آسمان مازندران روز یکشنبه هفته آینده نیز ابری و خنک و در ارتفاعات مه آلود همراه با بارندگی و وزش باد و در روز دوشنبه هفته آینده نیز نیمه ابری خواهد بود.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که بندرامیرآباد با ۳۵.۵ و کلاردشت با ۲۴.۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وضعیت دریای خزر نیز در روز جاری با موج کوتاه پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد