وضعیت آب و هوا بوشهر فردا جمعه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ | بوشهری ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا بوشهر فردا جمعه 10 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا بوشهر فردا جمعه 10 شهریور ماه 1402 | بوشهری ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا عصر تا چند روز ابتدایی هفته آینده شرایط جویی و دریایی این استان آرام پیش‌بینی می‌شود.

طلیعه محمدی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که به‌دلیل افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن، امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت احتمال نفوذ گرد و خاک در مناطق شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از شنبه وضعیت جوی آرامی بر استان حکمفرما می‌شود.

محمدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد، و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۵۴ کیلومتر درساعت پیش‌بینی شده است.
محمدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۲:۲۴، مد اول دریا ساعت ۰۸:۴۹، جزر دوم دریا ساعت ۱۵:۵۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۵۱ خواهد بود.

محمدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۶، اهرم و خورموج با ۴۴ و دیلم با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی افزود: در مدت یاد شده دیلم، عسلویه، گناوه و بوشهر به ترتیب با ۸۰، ۷۸، ۷۵ و ۷۳ درصد بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد