وضعیت آب و هوا قزوین فردا جمعه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا قزوین فردا جمعه 10 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا قزوین فردا جمعه 10 شهریور ماه 1402
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از پیش بینی احتمال رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای در سطح استان خبر داد .

مریم بهروزی افزود: خروجی مدل ها نشان می دهد برای امروز با توجه به نفوذ زبانه های پر فشار وزش بادهای شمالی را خواهیم داشت .

وی اظهار کرد: همچنین با گذر امواج تراز میانی جو از سطح منطقه، افزایش ابر و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ای از مناطق به ویژه در ارتفاعات، افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد برق پیش بینی می شود.

بهروزی تصریح کرد: بنابراین به لحاظ دمایی برای امروز کاهش نسبی دما را در سطح منطقه داریم و برای روزهای جمعه و شنبه با توجه به اینکه جو استان پایدار است روند افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود .

این کارشناس هواشناسی در استان قزوین تاکید کرد: همچنین در شبانه روز گذشته آوج با ۱۰ درجه سانتیگراد و در بخش رودبار الموت غربی با ۳۵ درجه سانتیگراد و آبیک ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۴ تا ۳۴درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد