از کدام شهرها با هواپیمایی آتا می توان به نجف رفت؟

زمان پروازهای اربعین هواپیمایی آتا به نجف + جزئیات

در ایام اربعین از ۲۷ مرداد تا ۱۷ شهریور هواپیمایی آتا از ۹ شهر ایران به مقصد نجف پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده را انجام می‌دهد.

زمان پروازهای اربعین هواپیمایی آتا به نجف + جزئیات
صفحه اقتصاد -

هواپیمایی آتا در ایام اربعین از ۹ مبدا به مقصد نجف پرواز دارد. بر این اساس این شرکت از تبریز، ارومیه، اردبیل، رشت، تهران، مشهد، اصفهان،‌شیراز و اراک پروازهای خود به نجف اشرف را انجام می‌دهد.

بیشترین صندلی پروازی این شرکت برای مسیر تهران-نجف با ۳۸۰۰۰ است. از ابتدای آغاز طرح اربعین تا ۷ شهریور در مجموع حدود ۱۵ هزار زائر اربعین توسط هواپیمایی آتا جابجا شده است.

 مدیرعامل آتا پیش‌تر با بیان اینکه برآورد ما این است که برای حدود ۲۰۰ نفر این مشکل پیش آمده است، گفته بود: برای این افراد بلیت صادر می شود، با توجه به اینکه فروش ۲۰ تا ۳۰ درصد پروازهای نجف را استپ کرده ایم پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

سهیل قیاسی با بیان اینکه امکان پرداخت وجه بلیت هم وجود دارد، افزود: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی فروش بلیت پروازهای نجف باید به صورت اینترنتی عرصه شود. با توجه به اینکه OTA مواردی از گران‌فروشی را داشتیم ترجیح دادیم فروش بلیت را آپ آتا انجام دهیم.

مدیرعامل آتا ایر همچنین با یادآوری اینکه در اربعین امسال ۲۲۶ پرواز از مبدا تهران، اراک، ارومیه، اردبیل، تبریز و رشت پرواز انجام می دهیم، گفت: پروازهای اربعین با هواپیماهای MD، ایرباس و بوئینگ انجام می شود.

قیاسی با اشاره به اینکه یک فروند هواپیما MD ۱۶۰ نفره بک آپ در فرودگاه امام برای پروازهای اربعین داریم، اضافه کرد: پروازهای اربعین سودی برای ایرلاین ها ندارد و ما بر اساس وظیفه‌ و علاقه ای که داریم این پروازها را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد بلیت پروازهای اربعین آتا فروخته شده است، گفت: امسال ۵۴ هزار زائر اربعین را جابجا می کنیم که در بین ایرلاین ها بیشترین سهم را داریم.

وی همچنین از خرید ۵ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از یکی از کشورهای آسیایی خبر داد و گفت: این تعداد هواپیما در مراحل ورود به کشور هستند. این هواپیماها دارای موتور جدید و بدنه اورهال شده اند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد