بمب نقل و انتقالات استقلال در سعادت آباد ترکید

مهرداد محمدی بازیکن جدید استقلال کیست؟ + عکس

مهرداد محمدی که طی سال‌های اخیر از جمله لژیونرهای موفق بوده، با عقد قراردادی 2 ساله به جمع شاگردان نکونام اضافه شد.

مهرداد محمدی بازیکن جدید استقلال کیست؟ + عکس

صفحه اقتصاد - استقلال شروع خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و توانست مهرداد محمدی را با قراردادی 2 ساله به خدمت بگیرد.

پس از چند روز سکوت خبری، استقلال فصل نقل و انتقالات را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و یکی از بهترین وینگرهای فوتبال کشور را به خدمت گرفت. مهرداد محمدی که طی سال‌های اخیر از جمله لژیونرهای موفق بوده، با عقد قراردادی 2 ساله به جمع شاگردان نکونام اضافه شد.

همانطور که از چند روز پیش ورزش سه خبر داده بود، مهرداد محمدی در جلساتی با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال شرکت کرد و پای میز مذاکره نشست. او که گزینه اصلی نکونام برای تقویت خط حمله بود، با سرمربی آبی ها نیز صحبت‌هایی داشت و در نهایت نیز این مذاکرات با توافق میان طرفین همراه بود.

محمدی که با حضور در تیم راه آهن خود را به فوتبال کشور معرفی کرد، چندین سال پیش و به همراه برادرش میلاد، با حضور در تمرینات استقلال، فاصله چندانی تا عقد قرارداد با آبی‌ها نداشت اما بنا بر دلایلی، حضور این دو بازیکن در تیم امیر قلعه نویی منتفی شد. پس از آن، محمدی راهی سپاهان شد و در ادامه نیز با حضور در فوتبال پرتغال، لباس تیم دپورتیوو آوس را بر تن کرد. این بازیکن در سال‌های اخیر برای تیم‌های العربی و السیلیه به میدان رفت و در 58 مسابقه‌ای که برای تیم‌های قطری بازی کرد، 29 گل زد و 6 مرتبه نیز پاس گل داد.

حالا مهرداد محمدی قرار است پس از چهار سال یک بار دیگر به لیگ برتر ایران برگردد و این بار با لباس استقلال و به عنوان شاگرد جدید جواد نکونام، دوران جدیدی را در حرفه خود تجربه کند.

مهرداد محمدی که سابقه بازی و گلزنی با پیراهن تیم‌ملی ایران را دارد، در تیم‌های راه‌آهن، سپاهان، آوش پرتغال، العربی و السیلیه قطر بازی کرده است.

مهرداد محمدی متولد ۷ مهر ۱۳۷۲، بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست وینگر بازی می‌کند. وی برادر دوقلو میلاد محمدی بازیکن آ. آ.ک آتن و تیم ملی فوتبال ایران است.

او سابقه بازی برای باشگاه‌های سپاهان و راه آهن در لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین آوس [۱] در لیگ برتر پرتغال ، العربی و السیلیه در لیگ ستارگان قطر را دارد.

مهرداد محمدی در تابستان سال ۱۳۹۳ به باشگاه راه‌آهن پیوست.

در آخرین روزهای بهار سال ۱۳۹۵ در حالی که همه فکر می‌کردند او در مسابقات لیگ برتر فصل ۹۵-۹۶ با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت به سپاهان پیوست. او در پی بازی برای سپاهان همچنان از طرف پرسپولیس مورد توجه قرار داشت.

وی در بهار ۹۸ به باشگاه فوتبال دسپورتیوو داس آوس پیوست.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد