دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران

حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار کرد.

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران
صفحه اقتصاد -

 این دیدار با هدف بررسی زمینه‌های همکاری و توسعه تعاملات جهت سرمایه‌گذاری در منطقه و بهره‌برداری از ظرفیت‌های بندری چابهار برای صادرات محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران صورت گرفت و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حائز اهمیت دانستن این منطقه استراتژیک و ظرفیت‌های بالقوه‌ای استان سیستان و بلوچستان بر روی کمربند معدنی جهان، اظهار داشت: این استان، رنگین کمانی از معادن را در خود جای داده است و سرمایه‌گذاری در بخش معدن بویژه مس می‌تواند علاوه‌بر هدایت سرمایه‌ها و منابع به سمت بهره‌برداری، توان رقابتی در بازارهای بین‌المللی ایجاد نماید.

 وی در ادامه‌ توضیح داد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی که در حوزه ذخایر معدنی وجود دارد، در صورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب، چابهار، می‌تواند به عنوان موتور محرکه کشور عمل کند.

 قابل ذکر است بندر اقیانوسی چابهار در محل تلاقی دو کریدور ترانزیتی مهم شمال–جنوب و شرق–غرب قرار دارد و به علت استقرار در مدخل دریای عمان و دسترسی به اقیانوس هند، یک موقعیت سرآغازی نسبت به نقاط داخلی کشور دارد.

 گفتنی است، در این دیدار مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، رئیس شورای اسلامی شهرستان زرآباد، مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار و جمعی از مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان