با حضور وزیر کشور؛

ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهید آیت الله رئیسی در کرمان افتتاح شد

ورزشگاه 30 هزار نفری شهید آیت الله رئیسی همرمان با شب عید سعید غدیر در مراسمی با حضور وزیر کشور، استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مسئولان استانی و مدیران حوزه ورزش و ورزشکاران افتتاح شد

ورزشگاه 30 هزار نفری شهید آیت الله رئیسی در کرمان افتتاح شد
صفحه اقتصاد -

دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی مس در این مراسم از همه کسانی که در ساخت این ورزشگاه در دیار کریمان و سردار حاج قاسم سلیمانی نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: افتتاح این ورزشگاه خبر مسرت‌بخش و امیدوارکننده‌ای برای نسل جوان در استان کرمان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ورزشگاه از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مس ایران ساخته شده است، افزود: احداث اماکن ورزشی از جمله اقدامات مهم این شرکت در راستای ایفای تعهدات اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران همچنین به ساخت دو ورزشگاه دیگر در شهر بابک و رفسنجان اشاره کرد و گفت: این دو ورزشگاه نیز به زودی با حضور مسولان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه شهید آیت الله رئیسی به لحاظ امکانات و تجهیزات، جزو 5 ورزشگاه برتر کشور محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد که به یاری خداوند متعال این ورزشگاه در پرورش قهرمانان ملی جهت حضور در میادین بین‌المللی ورزشی نقش‌آفرین باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: این ورزشگاه با ظرفیت 30 هزار نفر، در زمینی به مساحت 38 هکتار احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت ورزشگاه شهید آیت الله رئیسی، حدود 4 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، افزود: ورزشگاه شهید آیت الله رئیسی دارای امکاناتی از جمله 5 زمین چمن، سالن‌های ورزشی، رختکن و... است.

وی با بیان اینکه افتتاح ورزشگاه شهید آیت الله رئیسی، گامی مهم در جهت توسعه ورزش در استان کرمان است، تاکید کرد: این ورزشگاه مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و امکان برگزاری مسابقات آسیایی و بین‌المللی را دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: این ورزشگاه می‌تواند به عنوان یک مرکز فرهنگی و ورزشی، نقش مهمی در ارتقای روحیه نشاط و شادابی در میان مردم ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان