گام سوم برای تشکیل اتاق اصناف در قشم برداشته شد/تفسیر آیین‌نامه ماده ۸۸ قانون نظام صنفی برای منتخبان ۱۸‌گانه صنوف جزیره

منتخبان کارگروه‌‌های 18 گانه صنوف در منطقه‌ آزاد قشم با حضور در دوره تفسیر آیین‌نامه ماده 88 قانون نظام صنفی، گام سوم را برای تشکیل اتاق اصناف در این جزیره برداشتند.

گام سوم برای تشکیل اتاق اصناف در قشم برداشته شد/تفسیر آیین‌نامه ماده 88 قانون نظام صنفی برای منتخبان 18‌گانه صنوف جزیره
صفحه اقتصاد -

️ مسعود مورموگویی مدیر بازرگانی و اصناف این سازمان در برنامه هم‌اندیشی کمیسیون‌های پنج‌گانه  اصناف که در سالن مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد، اعلام کرد: انتخابات کارگروه‌های 18 گانه صنوف در قشم در دو نوبت (1403/03/09) و (1403/04/06) برگزار شد.

وی ادامه داد: نفرات اول تا سوم هر یک از کارگروه‌های 18 گانه صنوف جزیره جهانی قشم امروز 11 تیر ماه در دوره تفسیر کامل آیین‌نامه نظام صنفی شرکت کردند.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، آشنایی با برنامه‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات، بودجه و تشکیلات، امور اجتماعی و فرهنگی، امور اقتصادی و حل اختلاف و تشخیص، پنج محور اصلی نشست هم‌اندیشی منتخبان کارگروه‌های 18‌گانه صنوف قشم بود.

به گفته وی در این نشست همچنین نقش و جایگاه اتاق اصناف، نقش و جایگاه کمیسیون نظارت بر اصناف و چگونگی برگزاری انتخابات داخلی برای تعیین سِمَت اعضای هیات رئیسه کارگروه‌های صنفی منطقه آزاد قشم تشریح شد.

مورموگویی یادآور شد: قرار شد کارگروه‌های 18گانه تا دو روز آینده سمت اعضای هیات مدیره شامل رئیس، نایب رئیس و دبیر یا خزانه‌دار هر کارگروه را مشخص و به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم معرفی نمایند.

او افزود: با تکمیل این مراحل، روال ثبت شرکت‌ها و اعتبار نامه‌های منتخبان هم برای تشکیل اتاق اصناف آغاز خواهد شد و در نهایت تا یک ماه آینده قشم به عنوان پایلوت مناطق آزاد کشور صاحب اتاق اصناف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان