در دیدار محمد سعید آخوندی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از منطقه آزاد چابهار/

سواحل مکران در مسیر توسعه علمی و فرهنگی

وی ضمن دیدار با حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از دبیرستان دانا و توانا در دانشگاه بین‌المللی چابهـار بازدید کرد.

سواحل مکران در مسیر توسعه علمی و فرهنگی
صفحه اقتصاد -

حجت‌الاسلام والمسلمین آخوندی،  هدف از این دیدار صمیمانه را بررسی دغدغه‌ها و نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و همچنین برنامه‌ریزی برای حمایت و توانمندسازی آنان دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ بر اساس‌ این گزارش، دانش‌آموزان در این دیدار فرصتی مغتنم یافتند تا بدون واسطه با مسئولان به گفت‌وگو پردازند.

 تجهیز امکانات رفاهی و تحصیلی و ارائه حمایت‌های مالی از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه مدیرعامل سازمان ضمن تأکید بر اهمیت نسل جوان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور و ابراز همدلی با دانش‌آموزان، در خصوص رفع مشکلات ایشان، قول مساعد دادند.

در ادامه این نشست، موضوع کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مستعد مطرح و برنامه‌هایی برای پایداری، استمرار این حمایت‌ها و اعطای کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نخبه دبیرستان دانا و توانا با هدف ارتقای سطح علمی و ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای همه دانش‌آموزان ارایه شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان