اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با اعیاد قربان و غدیر در منطقه آزاد انزلی

مدیر فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری این سازمان از اجرای ۱۷ برنامه فرهنگی و هنری ایام دهه ولایت در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: جشن بزرگ غدیر در پارک جنگلی طالب آباد به مدت سه شب برگزار می شود.

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با اعیاد قربان و غدیر در منطقه آزاد انزلی
صفحه اقتصاد -

 روابط عمومی و امور بین الملل علی مطهری مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر، ۱۷ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در محدوده این منطقه از سوی این سازمان و با همکاری گروه‌های مذهبی و فعالین اقتصادی منطقه برپا می‌شود.

وی برگزاری دعای عرفه در مساجد محدوه منطقه را نخستین برنامه از مجموعه رویدادهای اعیاد قربان و غدیر در منطقه آزاد انزلی اعلام کرد و گفت: در راستای گذراندن اوقات خوش برای خانواده‌ها و بازدیدکنندگان از نخستین منطقه آزاد شمال کشور، جشنواره فروش و تخفیف خرید در مجتمع های تجاری و اماکن گردشگری منطقه برقرار خواهد بود.

مدیر فرهنگی، اجتماعی، گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی بخش دیگر برنامه‌های این ایام را برپایی و مشارکت در اجرای جشن‌های مذهبی با همکاری تشکل‌های مذهبی و صنفی منطقه متبوع خود برشمرد و افزود: برگزاری پویش اطعام علوی و میز خدمت سازمان منطقه آزاد انزلی در محلات و مشارکت در برگزاری بزرگ جشن‌های دهه امامت و ولایت در محلات منطقه از برنامه‌های مذهبی مابین دو عید قربان و غدیر از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی است.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی فاز تجارت و گردشگری و روستاهای محدوده منطقه ویژه جشن‌های دهه امامت و ولایت از برپایی موکب‌ها و ایستگاههای صلواتی در فاز تجارت و گردشگری و روستاهای محدوده منطقه در این مقطع زمانی خبر داد و اضافه کرد: از سوی دیگر با عنایت به حضور بیش از پیش گردشگران در این دوران و در مسیر حمایت از هنر-صنعت صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات بومی و محلی و اجرای خطاطی خوشنویسان پیشکسوت استان گیلان در دهه امامت و ولایت با حضور هنرمندان در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برپا می‌شود و آسمان این منطقه در شب عید غدیر نورافشانی خواهد شد.

مطهری برگزاری جشن بزرگ نشاط و تعالی به مدت سه شب با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح با حضور هنرمندان محبوب گیلان زمین نقطه عطف برنامه های امسال دهه ولایت دانست و افزود این جشنواره بزرگ با مشارکت نهادهای فرهنگی شهرستان بندرانزلی و مسئولین محلی روستاها در پارک جنگلی طالب آباد برپا خواهد بود.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی دو برنامه پایانی را مختص به پرسنل این سازمان اعلام کرد که جهت تکریم و نکوداشت و تببین مبانی اصیل اسلامی در قالب شناخت دو عید بزرگ قربان و غدیر در چارچوب مسابقات هنری ویژه کارکنان و خانواده های آنان بیان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان