برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین مناطق آزاد کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در اولین جلسه ستاد اربعین مناطق آزاد کشور، گفت: منطقه آزاد اروند آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) را دارد.

برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین مناطق آزاد کشور
صفحه اقتصاد -

علی زارعی در اولین جلسه ستاد اربعین مناطق آزاد کشور که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در مناطق آزاد، فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و تنی چند از مسئولین منطقه ای و مدیران دیگر مناطق آزاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: در اربعین سال گذشته با مجوزهایی که از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد دریافت نمودیم؛ منطقه آزاد اروند 100 میلیارد تومان در حوزه های مختلف و در قالب پروژه های عمرانی و فرهنگی هزینه کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، وی با تأکید بر بهره گیری از تجربیات سال گذشته از برگزاری یک اربعین باشکوه تر خبر داد و افزود: سال گذشته ساماندهی ظرفیت پارکینگ شلمچه، احداث اماکن بهداشتی، برپایی موکب فرهنگ و هنر، اصلاح مسیرهای آبرسانی، همکاری با ستاد اربعین استان برای واگذاری زمین مواکب و بسیاری دیگر اقدامات زیرساختی را به سرانجام رساندیم.

زارعی راه اندازی ستاد دائمی اربعین حسینی در منطقه آزاد اروند را یک اقدام مهم دانست و خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که با همگرایی و هم افزایی سایر مناطق آزاد، امسال بهتر از سال گذشته بتوانیم میزبان شایسته ای برای زوار بارگاه امام سوم شیعیان باشیم.

 وی موفقیت سال گذشته را محصول یک اقدام و همدلی جمعی دانست و تصریح کرد: اربعین یک رویداد ملی است و ضرورت دارد که یک بودجه ملی برای آن در نظر گرفته شود؛ اگر بخواهیم صرفا از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند و یا استان استفاده کنیم قطعا جوابگوی عظمت این رویداد نخواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اینکه خدمات رسانی در ایام اربعین را یک افتخار برای اروند دانست، تأکید کرد: تقاضا داریم در ستاد اربعین کشور این موضوع به صورت ویژه مطرح شود تا مجموعه وزارت کشور و دولت اعتبارات ملی را برای این حرکت بزرگ فرهنگی تخصیص دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان