استفاده حداکثری از ظرفیت مناطق آزاد برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اولین جلسه ستاد اربعین مناطق آزاد بر استفاده حداکثری از ظرفیت های این مناطق برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

استفاده حداکثری از ظرفیت مناطق آزاد برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی
صفحه اقتصاد -

حجت اله عبدالملکی در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی که به صورت ویدئو کنفرانس ( بر خط) با مدیران عامل دیگر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد اروند برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت پیشرفت اقتصادی با فرهنگ دینی و اسلامی، اظهار داشت: حرکت اربعین،‌ پیام ناب انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی  و نیاز است برای تقویت آن از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، وی مستندسازی فعالیت های انجام گرفته در ایام اربعین حسینی جهت گزارشگری را یک اقدام ضروری توسط مناطق آزاد دانست و گفت: باید با جدیت اقدامات خلاق و نوآورانه برای انجام رویدادهای فرهنگی در ایام اربعین حسینی فراهم  و اطلاع رسانی در ابعاد وسیع انجام پذیرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در مناطق آزاد، تصریح کرد: برای اینکه این حرکت بزرگ فرهنگی برای آیندگان باقی بماند، می بایست هم افزایی بین مناطق آزاد ایجاد شود و برای اقدامات پیش رو منتظر دستگاه های اجرایی دیگر نباشند.

عبدالملکی با بیان این مهم که هر تکلیف و مصوبه ای که ستاد مرکزی اربعین برای مناطق آزاد در نظر بگیرد قابل اجرا خواهد بود، گفت: باتوجه به وظایف مشخص شده؛ تصمیماتی که دیگر دستگاه های اجرایی بدون اطلاع مدیران مناطق آزاد برای آنها اتخاذ کنند، پذیرفته نخواهد بود و این تصمیمات نمی توانند لازم الاجرا باشند.

وی خدمات رسانی حداکثری به زوار را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: همه مناطق آزاد باید نسبت به تعداد تردد زوار ابا عبدالله الحسین(ع) برآورد سالیانه داشته باشند.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد ضمن اعلام این خبر که در سال گذشته ۶ میلیون زائر از گذرگاه‌های مرتبط با اربعین حسینی در مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور عبور کرده اند، خاطرنشان کرد: باید از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای تهیه مایحتاج ضروری جهت پذیرایی هرچه بهتر از زوار ، در دستور کار همه مناطق قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان