ایثارگران و جانبازان نماد اقتدار ایران هستند

مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس به عنوان نماد اقتدار ایران اسلامی نام برد

ایثارگران و جانبازان نماد اقتدار ایران هستند
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی در دیدار با اعضای انجمن ایثارگران و جانبازان شهرستان قشم، اظهار داشت: مردم کشورمان تا ابد قدردان بزرگمردانی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس، با تمام وجود از خاک‌ پاک ایران اسلامی با اهدای خون پاک و جان نازنین‌ خود، دفاع کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی با تاکید بر حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از اهداف این انجمن، گفت: امیدوارم این انجمن اقدامات شایسته‌ای را برای ارتقای حوزه‌های مختلف فرهنگی، معنوی، اجتماعی، ورزشی و معیشتی فرزندان برومند انقلاب بردارد و مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم هم در ارائه خدمات همراه این تشکل، خواهد بود.

بنا به این گزارش، رئیس هیات مدیره انجمن ایثارگران و جانبازان شهرستان قشم هم در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: این انجمن با هدف افزایش تعاملات فرهنگی، اجتماعی، انسجام و همدلی بین اعضا تشکیل شده است.

حسن مریدی زاده ادامه داد: اعصای انجمن برای مدت سه سال انتخاب شده‌اند و امیدواریم در این بازه زمانی منشا خدمات شایسته برای عزیزان ایثارگر و جانبازان عزیز شهرستان قشم باشیم.

شایان ذکر است؛ اعضای هیات مدیره انجمن ایثارگران و جانبازان شهرستان قشم عبارتند از حسن مریدی زاده رئیس هیات مدیره، محمود طالبی منصور نایب رییس، و جاوید ایزدپناه، ابراهیم ذاکری، مجید حسنی، مقداد عظیمی و مریم نوری بالانجی اعضای هیات مدیره و علیرضا جهانگیری هم دبیر این تشکل می‌باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان