۴۸۱ زائر از فرودگاه بین‌المللی قشم عازم خانه خدا شدند

481 تن از زائران جزیره جهانی قشم با بدرقه عادل پیغامی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و شماری از مسئولان این شهرستان از فرودگاه بین‌المللی قشم عازم خانه خدا شدند.

481 زائر از فرودگاه بین‌المللی قشم عازم خانه خدا شدند
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی در آئین بدرقه این زائران در سخنانی کوتاه اظهار داشت: براساس وعده الهی در این سفر از منافع و برکات بیشمار الهی بهره‌مند خواهید شد و همه ما انتظار داریم در اعمال مختلف در کنار دعا برای خانواده‌هایتان، برای موفقیت جزیره قشم، ایران عزیز و تمام مردم مسلمان در نقاط مختلف جهان هم دعا و طلب یاری کنید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: شما در این سفر معنوی در پیشگاه خداوندی قرار خواهید گرفت که از همه چیز بی نیاز است و در بخشندگی هم بی مثال می‌باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از چنین خدایی کم خواستن جفای به خودتان است و اطمینان داشته باشید رحمت الهی بسیار وسیع است و چیزی از داده‌های بیکرانش کم نخواهد شد.

شایان ذکر است؛ پرواز از جزیره جهانی قشم به عربستان با تلاش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای دومین سال متوالی در حال انجام است و امروز 15 خرداد ماه1403، تعداد 481 زائر در دو پرواز به طور مستقیم از فرودگاه بین‌المللی قشم عازم شهر جده در عربستان سعودی شدند.

زائران جزیره قشم پس از انجام مناسک حج ابراهیمی، 15 تیر ماه به طور مستقیم از عربستان وارد فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان