بهسازی راه‌های روستایی گامی برای توسعه‌ پایدار روستاها

توسعه زیر ساخت‌های جاده‌ای، یکی از الزامات مهم رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی به شمار می‌رود و در این میان زیرساخت‌های راه و حمل‌ونقل روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بهسازی راه‌های روستایی گامی برای توسعه‌ پایدار روستاها
صفحه اقتصاد -

در همین راستا خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سید حسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه، شهرام مبارکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان و سعید بلوچی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ در این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گزارشی از روستاهای واقع در محدوده منطقه آزاد، اقدامات و برنامه های صورت گرفته توسط سازمان، جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی بویژه در حوزه توسعه راههای روستایی با توجه به مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد ارایه کرد.

وی ضمن تاکید بر همیاری و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان، خواهان مشارکت در ساخت و بهسازی راههای روستایی واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار شد.

در این نشست طرفین ضمن بررسی وضعیت فعلی راههای روستایی موجود، اذعان داشتند، از مهم‌ترین نیازهای روستانشینان بحث حمل و نقل و ارتباط با مناطق شهری است. وجود راه‌ها و جاده‌های امن و مناسب یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه در یک منطقه به حساب می‌آید و این امر در مناطق روستایی بسیار ضرورت دارد.

لازم به ذکر است؛ هم اکنون ۳۳ روستا در محدوده منطقه آزاد چابهار واقع هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان