فرمانده سپاه شهدا: از سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی بخصوص منطقه آزاد ماکو استقبال میکنیم

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ از هرگونه سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی بخصوص منطقه آزاد ماکو استقبال میکنیم و بسیار خوشحال میشویم که بتوانیم کمک کنیم تا مشکل بیکاری در این مناطق رفع شود.

فرمانده سپاه شهدا: از سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی بخصوص منطقه آزاد ماکو استقبال میکنیم
صفحه اقتصاد -

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی در این دیدار نام‌گذاری امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را یادآوری کرد و گفت: منطقه آزاد ماکو ظرفیت بی نظیر برای جهش تولید و توسعه اقتصادی استان دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ وی رویکرد اصلی سپاه شهدای استان را رفع محرومیت زدایی برشمرد و تاکید کرد: آذربایجان غربی ۱۰ هزار جهادگر در قالب ۸۵۰ گروه جهادی دارد و با این ظرفیت نباید مناطق محروم داشته باشیم.

سردار رجبی اضافه کرد:‌ گروه‌های جهادی شبانه روز و بدون منت و چشم داشت خدمت می‌کنند و به حق جهادگران عرصه امنیت، توسعه و آبادانی و رفع محرومیت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار گفت: توسعه اقتصادی در منطقه آزاد ماکو مرهون امنیتی است که توسط پاسداران انقلاب و نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه تامین شده است

حسین گروسی افزود:  کمک مجموعه شما در اجرای قانون مناطق آزاد و ماده ۶۵ احکام دائمی بسیار کارساز خواهد بود.

رامین موحدی فرماندار ماکو نیز در این دیدار گفت:  رویکرد تعامل و همکاری برای اجرای برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو را پیگیری میکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان