بررسی‌ تفاهم نامه و توافق نامه های منعقده فیمابین سازمان منطقه آزاد چابهار و دستگاه های اجرایی شهرستان چابهار

در نشست مشترک حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار و جواد سپاهی فرماندار شهرستان چابهار با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و معاونین و مدیران منطقه آزاد، تفاهم‌نامه‌ و توافق نامه های منعقد شده فیمابین سازمان منطقه آزاد و دستگاه های اجرایی شهرستان چابهار بررسی و به منظور تسریع در انجام تعهدات از سوی طرفین و رفع چالش های پیش رو تصمیمات لازم اتخاد گردید.

بررسی‌ تفاهم نامه و توافق نامه های منعقده فیمابین سازمان منطقه آزاد چابهار و دستگاه های اجرایی شهرستان چابهار
صفحه اقتصاد -

حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در این نشست گفت: همه ما به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور هم جمع شده ایم تا بر اساس اعتمادی که از سوی نظام به ما شده و فرصت ارزشمندی که به ما داده شده، خدمتی شایسته را برای ملت بزرگ ایران انجام دهیم. همه ما یک هدف داریم، یک برنامه داریم و زیر سایه یک پرچم داریم کار می کنیم، اما باید هوشیار باشیم که در شرایط سخت بین المللی قرار داریم و دشمنان از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کشور ایران اسلامی فروگذار نمی‌کنند و در این رابطه از هیچ چیزی ابایی ندارند و پس تنها چیزی که می تواند نقشه های آنان را نقش بر آب کند، هم افزایی ما و شماست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان همچنین گفت: همه ما باید توجه کنیم که از هرگونه اقدامی که خوراکی برای رسانه های بیگانه جهت ضربه زدن به کشور و ملت ایران اسلامی مهیا می کند، پرهیز کنیم چرا که رسانه های دشمن در صدد افزایش نارضایتی بین مردم از طریق گوناگون هستند. هم مدیران و نمایندگان سازمان و هم مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی باید این را مد نظرشان قرار دهند که هر گونه تفرقه و ناهماهنگی بین مسئولین حرکتی در راستای آمال دشمنان ملت و نظام است، بنابراین لازم است تا بیش از پیش با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم و از هر تلاش و اقدام مثبتی که در هر جای این کشور پهناور از دست ما بر می آید، دریغ نکنیم و خودمان را در مقابل خدا، نظام و مردم مسئول بدانیم.

در ادامه این نشست، مدیران دستگاه های اجرایی و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار گزارشاتی را از اقدامات انجام شده در قالب تفاهم نامه و توافق نامه های فیمابین ارائه کردند.

در پایان نشست مدیر عامل سازمان و فرماندار شهرستان چابهار دستورات لازم را در جهت تسریع در پیشبرد تعهدات صورت گرفته فیمابین صادر و مقرر کردند نشست های مشترک به صورت مستمر در سطح مدیران و کارشناسان طرفین، جهت انجام تعهدات برگزار گردد و تا زمینه افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان