با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نشست شورای اداری این منطقه برگزار گردید

نشست شورای اداری منطقه آزاد چابهار شامگاه پنجشنبه با حضور حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران این منطقه در محل سالن کنفرانس ساختمان اداری برگزار شد.

با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نشست شورای اداری این منطقه برگزار گردید
صفحه اقتصاد -

حمیرا ریگی در جلسه شورای اداری سازمان گفت: قبل از هر چیز 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همکاران حوزه روابط عمومی تبریک عرض می‌کنم. ایمان داریم که اهمیت و نقش مهمی را روابط عمومی در عصر ارتباطات بر عهده دارد مخصوصا در شرایط امروز کشور که در شرایط جنگ شناختی، ترکیبی و اقتصادی قرار دارد اهمیت این نقش دو چندان شده است و روابط عمومی می‌تواند موفقیت و دوام سازمان را تضمین کند و از طرفی با عملکرد خوب و به موقع خود می‌تواند نقشه و توطئه‌های دشمن را که هدف ایجاد شکاف بین مردم و دولت را دارد، خنثی کند و خط بطلانی بر این نقشه های شوم بکشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تلاش‌های چند ماهه اخیر را حاصل کار تیمی و هم افزایی معاونین و مدیران دانست و گفت: تغییرات پی‌درپی مدیران عامل سازمان در زمان کوتاه و عدم وجود برنامه منسجم باعث شده است که نگاه‌ها به منطقه آزاد نگاه‌های مثبتی نباشد چرا که 16 مدیرعامل در زمان سی سال عمر سازمان باعث شده است که فرصت آشنایی و برنامه‌ریزی لازم از مدیران جهت برنامه‌ریزی درست و اجرایی سازی آن از مدیران سازمان گرفته شود و اقدامات انجام شده در کوتاه مدت نتواند نتیجه مطلوب و بالطبع تغییر نگاه‌ها را در پی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همچنین در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» دستورات لازم را برای برنامه‌ریزی و اقدام لازم در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال با بسته‌های حمایتی، فراهم نمودن راه‌اندازی کسب و کارهای خرد، باز تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، رسیدگی به انتظارات و خواسته‌های نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان، اولویت‌گذاری برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی با صرفه و صلاح اقتصادی سازمان به عنوان یک بنگاه اقتصادی با هدف جذب سرمایه‌گذاری کلان و واقعی و همچنین حضور جدی در کشورهای هدف، صادر نمود.

این نشست در راستای ارائه گزارش اقدامات شاخص دو ماهه اخیر و مقایسه آن با سال قبل توسط معاونین و مدیران و همچنین تشریح راهبردها و برنامه‌های سازمان توسط رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با هدف توسعه و رونق اقتصادی برگزار شد.

سعید ریگی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مسیح جوادپور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، عبدالحکیم آصفی معاون عمرانی و زیربنایی و عطاالله دادگر معاون توسعه مدیریت به ترتیب گزارش اقدامات انجام شده در طی دو ماه اخیر را ارائه نمودند.

در پایان نشست نیز رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از محمد حسن رئیسی جانشین مدیریت امور بهره‌داری برای اقدامات انجام شده آن حوزه، تقدیر و تشکر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان