باشگاه فرهنگیان منطقه آزاد ماکو احداث می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: باشگاه فرهنگی، تفریحی فرهنگیان منطقه آزاد ماکو با مشارکت سازمان منطقه آزاد و صندوق ذخیره فرهنگیان احداث می شود.

باشگاه فرهنگیان منطقه آزاد ماکو احداث می شود
صفحه اقتصاد -

حسین گروسی در آئین تجلیل از اساتید و معلمان همزمان با گرامیداشت روز معلم که با حضور ائمه جمعه ماکو و پلدشت و فرمانداران شوط و پلدشت،  دادستان ماکو و جمعی از مسئولین منطقه،  اساتید و فرهنگیان برگزار شد افزود:‌ نقش معلمان در توسعه و رسیدن منطقه آزاد به رشد و بالندگی بی بدیل است.

وی با اشاره به توسعه پایدار نیازمند نیروی انسانی متخصص و متعهد است اظهار داشت: معلمان با تعلیم و تربیت می توانند منابع انسانی لازم برای توسعه منطقه را فراهم کنند.

گروسی منطقه آزاد چابهار و ماکو را دو منطقه پر از ظرفیت های بسیار که به هم پیوند خورده اند عنوان کرد و اظهار داشت: با فعال شدن کریدور جنوب شرق به شمالغرب یعنی خط اتصال چابهار به ماکو در واقع بزگترین مسیر ترانزیتی آسیا به اروپا فعال می شود که موجب رشد اقتصادی کشور خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه این منطقه تمام ظرفیت های مناطق آزاد را یکجا دارد ادامه داد:‌ سهمیه کالای همراه مسافر این منطقه در سال گذشته ۲۳ میلیون دلار بوده که امسال به ۶۰ میلیون دلار افزایش می یابد.

وی از تمامی فرهنگیان و اساتید دانشگاه خواست تا با ایده پردازی و ارائه طرح های توسعه ای در جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم کمک کنند.

گروسی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله ای که باید معلمان و اساتید به آن توجه داشته باشند، ایجاد فرهنگ کار و تلاش برای کسب روزی در بین جوانان باشد و نباید تحصیل کردگان صرفا به دنبال استخدا باشند.

در این آئین از اساتید و فرهنگیان نمونه منطقه آزاد ماکو تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان