تسهیل سرمایه گذاری با نگاه ویژه به زنجیره خلق ارزش در منطقه آزاد قشم

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل کمیته سرمایه گذاری در این سازمان با هدف تسهیل صدور مجوزها و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران، را یکی از اقدامات موثر در رشد میزان سرمایه گذاری جزیره قشم دانست.

تسهیل سرمایه گذاری با نگاه ویژه به زنجیره خلق ارزش در منطقه آزاد قشم
صفحه اقتصاد -

مسعود آل عبایی با بیان این مطلب، افزود: تشکیل کمیته سرمایه گذاری همراستا با سیاست های کلان دولت سیزدهم در مناطق آزاد، هدایت و تخصیص منابع به بخش تولید، سبب ایجاد اشتغال در این منطقه می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: کمیته سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم در سال گذشته تشکیل و با برگزاری 18 جلسه، اقدامات مهمی را جهت تسریع و تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری پروژه های مهم انجام داد.

به گفته مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم؛ با ادغام برخی کمیسیون های مربوط به حوزه سرمایه گذاری در این کمیته نگاه ویژه ای برای زنجیره های خلق ارزش در بخش تولید در قشم شکل گرفته است.

آل عبایی خاطرنشان کرد: جلسات کمیته سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، تمامی معاونان و مدیران مرتبط با حوزه های سرمایه گذاری برگزار شده و به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری کمک می کند.

وی در پایان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک با راه اندازی پنجره واحد الکترونیک جهت ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران شاهد شفافیت، تسریع و تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان