بسترسازی برای افزایش اعتماد عمومی به سازمان منطقه آزاد قشم
سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از بررسی و رسیدگی به ۳۹۰ مورد شکایات و درخواست های واصله در سال ۱۴۰۲ با هدف رفع مشکلات مردم و افزایش اعتماد عمومی به این سازمان خبر داد.
فاطمه صنعتی با بیان این خبر، اظهار کرد: این شکایات عمومی از طریق حضوری و سامانه های سازمان بازرسی کشور، سامد، پرتال سازمان منطقه آزاد قشم، تلفن گویا و صندوق های شکایات وصول شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با دو محور بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات، عملکرد واحدهای سازمان و شرکت های تابعه را ارزیابی و همچنین با بازرسی های موردی و برنامه ای در سال گذشته جهت رفع مشکلات مردم اقدام کرده است.
به گفته سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم؛ بیشتر شکایات و درخواست های واصله در سال گذشته مربوط به حوزه های معاونت عمرانی، فرهنگی و توسعه مدیریت و مدیریت های املاک و مستغلات، حقوقی، امور درگهان و همچنین مسکن جوانان بوده است.
صنعتی با اشاره به برگزاری چهار برنامه دیدار مردمی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: در این دیدارها ۱۲۸ مورد تقاضا از سوی مردم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ساکنان جزیره قشم و عموم مردم می توانند از طریق پل های ارتباطی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به بیان شکایات احتمالی و درخواست های خود اقدام کنند.
نظر شما