عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

باید انصاف در مالیات از کسبه رعایت شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:مالیات ها باید در حد و توان فعالیت اقتصادی انجام گرفته اخذ شود و باید رعایت انصاف هم در این بخش لحاظ شود.

باید انصاف در مالیات از کسبه رعایت شود
صفحه اقتصاد -

 

رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به راهکارهای جلوگیری از فرارهای مالیاتی و بهره گیری از سامانه های هوشمند در مالیات ستانی از این بخش‌ها، گفت: دولت باید سازوکاری را در سراسر کشور ایجاد کند تا براساس ان بتواند نظارت مالیاتی خود را در این بخش لحاظ کند.

خانه ملت نوشت: نماینده مردم «نطنز» در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید سامانه هایی را در بخش مالیات به کار گیرد که وقتی افراد وارد حوزه تجارت و فعالیت های اقتصادی می شوند، با در نظر گرفتن گیت های مالیاتی،مالیات از آنها اخذ شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و سازمان امور مالیاتی باید مانع فرار مالیاتی شوند، تاکید کرد: باید با به کارگیری نرم افزارهایی، مشخص شود که فعالان اقتصادی با درامد بالا به چه میزان فرار مالیاتی دارند.

وی با بیان اینکه همه اصناف باید مورد رصد و کنترل مالیاتی قرار گیرند، بیان کرد: مالیات ها باید در حد و توان فعالیت اقتصادی انجام گرفته اخذ شود و باید رعایت انصاف هم در این بخش لحاظ شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در مالیات ستانی سلیقه ای برخورد کرد، ادامه داد: با در نظر گرفتن کسب درآمد اصناف، نباید اجحافی نیز به مردم صورت گیرد. بنابراین مالیات ستانی باید منطبق با یکسری اصول باشد که پاسخگویی درست و دقیقی در این بخش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود، بیان کرد: همچنین باید مالیات از فعالیت های اقتصادی با درآمد بالا اخذ شود البته باید رعایت اصناف هم در این بخش لحاظ شده تا به حقوق مردم تجاوز نشود.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان