مهندس سلطانی:شرکت مخابرات ایران با وحدت کلمه به رشد عملیاتی و اقتصادی رسید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به فعالیت های جهادی و شبانه روزی سه سال اخیر مخابرات و نتایج مشهود و قابل افتخار آن اظهارداشت: افزایش ۳۷ درصدی درآمد عملیاتی شرکت در صورت احقاق حقوق قانونی شرکت مخابرات تا ۶۲ درصد قابل ارتقا ست که نقش تصمیم گیران حوزه بالا دستی ارتباطات را نمی توان در زمینه نادیده گرفت.

مهندس سلطانی:شرکت مخابرات ایران با وحدت کلمه به رشد عملیاتی و اقتصادی رسید
صفحه اقتصاد -

 اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت۱۴۰۲ با قدردانی ازتلاش مدیران وکارشناسان در سراسرکشوراظهار داشت: در سال گذشته ۳۷  درصد رشد درآمد عملیاتی داشته ایم ،اگر فقط چندین حق قانونی مخابرات به شرکت ادا می شد این ۳۷ درصد به ۶۲ در صد می رسید.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی درآمد در صورت تعامل مالی مناسب شرکت های FCP،گفت : دراین صورت هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان به درآمد مخابرات اضافه می شود  .

وی با اشاره به رمزکلید واژه وحدت کلمه که همواره امام روح الله (ره) آن را به کار برد اظهار داشت: وحدت کلمه در تمام عرصه ها جاری و ساری است و اگر وحدت کلمه به صورت کامل در این شرکت محقق می شد این شرکت بر معاندین پیروز شده و راه موفقیت را تا قله ی افتخار طی خواهد کرد.

مجید سلطانی ضمن تشکر از تمام استان ها که با دستان خالی  نهضت جهادی فیبرنوری سنگ تمام گذاشته و وحدت کلمه را به معنی همراهی کلی به منصه ظهور رساندند، اظهار داشت: از برخی مناطق که مقداری عقب تر هستند در خواست می کنیم با تلاش جهادی به استان هایی که در این طرح به توسعه ۳۰۰ درصدی رسیده اند نائل شوند.

مدیر عامل مخابرات گفت: موضوع توسعه باید به صورت شبانه روزی باید دنبال شود ، این نظام ، نظام الهی است و پرچم امام زمان(عج) برفراز این شرکت استوار است.

4Q4A8393-1024x683

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه اهداف قرارگاه عملیاتی امام علی(ع) نیز باید با تمام وجود دنبال شود و استان ها در این مورد اشراف کامل داشته باشند گفت : استا نها و مدیران باید لحظه به لحظه به عنوان اتاق فرمان عمل کرده وضمن به خط کردن نیروها برای کار عملیاتی و افزایش در آمد شرکت و کاهش هزینه فعالیت های لازم را انجام دهند .

مهندس سلطانی گفت: میانگین هزینه نیروی انسانی از ۸۳ به ۷۷ رسیده که باز هم بسیار زیاد است و این استان هابه ویژه مناطقی که هزینه نیروی انسانی بالای ۹۰در صد درآمد را تشکیل می دهد حقیقتا باید وضعیت خود را تغییر دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از این مناطق خواست تا در اسرع وقت با اتخاذ راهکارهای ابلاغی حوزه ستادی و تلاش و کوشش جهادی به ایجاد و بهره وری شرکت بپردازند تا برخی مناطق از زیان دهی خارج سازند.

مهندس سلطانی با اشاره به انتخابات راست جمهوری ۸ تیر اظهار داشت: همه بخش ها اعم از بخش های ستادی فنی وآمادگی داشته باشند تا مسیر های لازم که نیاز به پایش دارد انجام شده و ضمن تشکیل تیم های فنی همکاران وخانواده ایشان با حضور در صحنه و پای صندوق های رای نقشه دشمنان را خنثی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان